שירות לקוחות אורנג', סלקום, פלאפון והוט מובייל?

מחיר מול שירות או מחיר השירות?

 

עולם הסלולר כיום, כבר אינו מרגש אותנו כבעבר, ניתן לעבור חברות, לעבור בין מסלולים במרווח של שבועות ואפילו ימים. מחירי מכשירי הסלולר צונחים ואיתם מחירי החבילות. אז מה משתלם לנו יותר להמשיך עם השירות המוכר והטוב או דווקא ללכת לכיוון ה "הכל כלול"? 

קצת היסטוריה- ככה הכל התחיל… 

שירות לקוחות פלאפון, סלקום אורנג'

חברת הסלולר העברית הראשונה, הלא היא פלאפון, אשר הפכה את מותג הפלאפון לשם השגור וכולל לכל מכשירי הסלולר, הוקמה בשנת 1986 לאחריה הוקמה סלקום בשנת 1994 ופרטנר, השלוחה הישראלית של אורנג' בארץ, החלה להתפתח בשנת 1994 החברה הרביעית בגודלה הלוא היא מירס לימים הוט מובייל חברת הסלולר הרביעית בגודלה, החברה הראשונה שנתנה שירותי מסרונים ומכשירים עם תוכן צבעוני בישראל, הוקמה בשנת 2001 ועשתה מהפך בעולם הסלולר נתנה שירותי ווקי טוקי והחלה את פעילותה לרוב בקרב המגזר העסקי והמוסדי. 

לקבלת הצעת מחיר מחברות הסלולר

ספקיות סלולר- מחיר או שירות, האם חייבים לבחור? 

חברות הסלולר הסטנדרטיות והמוכרות לכולנו: אורנג', סלקום, פלאפון ומירס (הוט מובייל) מספקות כידוע לכולנו שירותי מכירה ושירות לקוחות פרונטאליים וטלפוניים במסגרת מוקדי שירות לקוחות טלפוניים ומוקדי שירות לקוחות במוקדים פרונטאליים המספקים מענה לשאלות בנוגע לנושאים שונים כגון חשבוניות, תקלות טכניות, שדרוגים ועוד. בעוד חברות הסלולר מתנהלות להם בנינוחות קמו ספקיות שירות ומרכזי שירות פרטיים המספקות שירות בסיסי של מכר מכשירים סלולריים ואם הזמן גם חבילות הכול כלול. 

אבל מה הקאצ'? 

חשוב לדעת, שכאשר בוחרים לרכוש מכשיר מספקית ולא מחברה סלולרית זה לא תמיד כולל שירות. שיטה זו אשר אינה כוללת התחייבות ותנאי הטבות באים על חשבון מענה ושירות טלפוני מלא ומעבדת תיקונים ושירות לתקלות וביטוח על המכשיר אבל מאפשר לכם לחסוך כסף גם על המכשיר עצמו וגם על השיחות כחלק מהרפורמה אשר הנהיג שר התקשורת משה כחלון ביולי 2012 שבין היתר כלל את ביטול ההתחייבות, ביטול דמי היציאה ללקוחות הפרטיים, ומייד לאחר מכן, ללקוחות העסקיים ונתן את האות לפתיחת הקרב הגדול ביותר בעולם הסלולר, הבשורה עשתה לה כנפיים והדהדה בין הקירות: האפשרויות הבלתי מוגבלות בסלולר, כבר כאן! 

חברות הסלולר הוותיקות מחממות מנועים 

בעוד ספקיות, כמו, גולן טלקום, רמי לוי- השקמה, הום-סנטר ועוד צוברות תאוצה, ספקיות הסלולר הוותיקות פלאפון, סלקום, אורנג' והוט מובייל לא נשארות חייבות ובונות מסלולים ייחודיים אשר אינם נופלים מהמסלולים אותן מציאות החברות אשר קמו כנגדן, ההבדל המשמעותי, הוא בכך שאותו שירות הניתן בחברות הסלולר ניתן בתוספת חבילות תחרותיות.  

ספקיות סלולר- מחיר או שירות – סיכום: 

התחרות קשה וההיצע מרובה, אז מה כדאי ומה משתלם? חברות סלולר או ספקיות? התחייבות למרעית עין + ביטוח ושירות או הנחה משמעותית על מחיר המכשיר? את זה רק אתם הלקוחות והזמן יקבעו.

פלאפון שירות לקוחות עסקי

סלקום שירות לקוחות עסקי

אורנג' שירות לקוחות עסקי

להשוואת הצעות מחיר לשירותים סלולריים – לחץ כאן.

 

פלאפון שירות לקוחות

אורנג' שירות לקוחות

סלקום שירות לקוחות

 

 

שירות לקוחות-סלקום, אורנג', פלאפון?  :)

Follow Us

מאת michael בבדיקת חשבון פלאפון

הוספת תגובה