fbpx

סקירה של טלפוני IP מחברת אודיוקודס – מה יגרום לך לרכוש טלפון עסקי מותאם למיקרוסופט Teams?

סקירה של טלפוני IP מחברת אודיוקודס

 

תקציר:

 

  • האם אני זקוק לטלפוני IP בעסק שלי ומאיזה סוג?

     

  • אחד השירותים הכי פופולריים כיום בתחום ה-SMB וה-SME הוא שירות סקייפ לעסקים, שמתחיל להיות מוחלף במערכת מיקרוסופט Teams.

     

  • חברת מיקרוסופט מרחיבה כל הזמן את היכולות של מערכות התקשורת, הטלפוניה ו"העבודה הקבוצתית" שלה. אולם, כדי למצות את היכולות החדשות יש צורך במוצרי קצה (ובמיוחד טלפוני IP) המסוגלים לספק חוויה מלאה למשתמשים. כמה טיפים למנהלים ובעלי עסקים.

     

  • האם הפתרונות החדשים של אודיוקודס AudioCodes הישראלית הם הפתרונות המתאימים ללקוחות העסקיים של מיקרוסופט?

     

  • מי יכול לייעץ לי בבחירת הטלפונים העסקיים המתאימים לצרכים של העסק והתקציב שלי?

 

הפלטפורמה החדשה והמובילה כיום לטלפוניה ושירותי תקשורת עסקית נמצאת כולה בענן, דרך רשת האינטרנט. זו פלטפורמה המאפשרת לקיים פגישות ושיחות וידאו מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר קצה.

הפתרון החדש של העולם העסקי החדש כולל שירות תקשורת מלא: שירותי מרכזיה מתקדמת, פלטפורמת ניהול שיחות ועידה מכל התקן באיכות הגבוהה ביותר, מערכות וידאו לשיחות ועידה והתאמה מלאה לכל סוגי חדרי הישיבות בארגון והעיקר: עבודה קבוצתית במתכונת של עבודה ברשת חברתית המוכרת לכל אחד מהסמארטפון שלו.

פתרונות התקשורת לעסקים אמורים להיות מותאמים כבר היום לעידן הענן. המשמעות: סיבים אופטיים בכל מקום, גם בתוך העסק וגם בחיבור של העסק לרשת האינטרנט המובילה לענן, או לרשת הפרטית המובילה לשירותי הענן.

יש כיום מספר מערכות מובילות בשוק. מס' 1 בשוק העולמי כמו גם הישראלי זו מערכת אופיס 365 משולבת עם "סקייפ לעסקים", שכיום מוחלפת ע"י מערכת Microsoft Teams. המתחרה הגדולה של מיקרוסופט בתחום הזה בעולם היא חברת Slack (שלא מוכרת בישראל, בעיקר בגלל היעדר תמיכה בעברית).

מערכת מתחרה חזקה נוספת היא מערכת של סיסקו, שהייתה מובילה עולמית ועדיין יש לה מקום מכובד ומוביל בתחום. המערכת החדישה של סיסקו קרויה Webex Teams  והיא חלק מהפתרון הכולל תחת שם המותג: Webex.

השוואה מלאה של התכונות והיכולות בין 3 המערכות המתחרות הגדולות בעולם: מיקרוסופט – Teams, Slack וסיסקו – Webex (מנקודת הראות של סיסקו) יש כאן.

אגב, ניתן להתנסות בחינם לתקופה מוגדרת (חודש) וללא כל התחייבות, בכל אחת מ-3 המערכות המתחרות הללו ולבחון לבד מה מתאים לעסק, למנהליו, עובדיו ולקוחותיו (אם יש בעסק בעל מקצוע, שיכול לבצע את ההשוואה המאוד מקצועית הזו).

יש עוד כמה פלטפורמות מתחרות בתחום הזה (דוגמת אלו של: אוויה, תדיראן טלקום ועוד), אך היקף המכירות של פתרונות מיקרוסופט – אינו מראה כל סימני עצירה, או האטה.

שירות Teams Microsoft הופך לפלטפורמת הטלפוניה העסקית המובילה גם בישראל מ-2019 והלאה ומערכת זו תחליף כמה מערכות עסקיות של מיקרוסופט ובכלל זה את מערכת סקייפ לעסקים (Skype for Business).

בשנת 2018 הוסיפה מיקרוסופט מגוון כלים משלימים לחבילות התוכנה העסקיות שלה, כשהחבילה של אופיס 365 היא הפופולרית ביותר במגזר ה-SoHo, ה-SMB וה-SME ובין השירותים והמערכות החדשות נכלל שירות Microsoft Teams (שירות לעבודה קבוצתית בצ'טים ובצ'ט-בוטים) המצטרף לכלי הפופולרי Yammer, שמספק בעיקר יכולות של עבודה קבוצתית ותקשורת יעילה פנים ארגונית. למעשה, מערכת Yammer היא פלטפורמה של רשת חברתית פרטית ומאובטחת לעסקים, וכל עסק יכול להתאים את הפלטפורמה לצרכיו. בסופו של התהליך, Teams  גם תהווה תחליף ל-Yammer.

מערכת נוספת, שנוספה בשנת 2018 לחבילה הזו, היא Meeting Room Systems, כששם המערכת עודכן לאחרונה ל-Microsoft Teams Rooms, לאור ההחלטה, ש-Teams תהיה הפלטפורמה המובילה לעסקים. זו מערכת All-In-One המספקת שליטה וניהול של חדרי ישיבות בענן, בעיקר באמצעות טאבלט, עם יכולת לחבר לדיון בקול או בווידיאו כל מחזיק בכל מכשיר קצה המחובר לאינטרנט, שנמצא בכל מקום בעולם.

ההצלחה של מיקרוסופט נובעת, בין היתר, מהמחיר (האפסי), קלות ופשטות ההפעלה והשילוב המלא בין תוכנות אופיס לרבות אופיס 365 עם מערכות הטלפוניה העסקית (סקייפ ו-Teams).

המציאות היא, שרוב השוק העסקי בישראל (ובמדינות רבות בעולם) בוחר במיקרוסופט. הסיבה המרכזית מבחינה מעשית מנקודת הראות של מנהלים בעסקים: החיבור ההדוק, הנוח והשקוף בענן, בין מערכות העסקיות (אופיס 365) למערכות התקשורת והטלפוניה (סקייפ לעסקים ו-Teams), למרכזיות IP מכל סוג, לדוא"ל (אאוטלוק), ל-CRM, ל-ERP ו"העבודה הקבוצתית".

למיקרוסופט יש חבילות אופיס 365 המתאימות לקהלי יעד ספציפיים. רק לשם הדוגמה: חבילת אופיס 365 המותאמת ספציפית לסטודנטים בשם: Microsoft Students Toolbox.

סיבה לא פחות חשובה: זה זול יותר מניהול של שרת אופיס מקומי (כולל שרת דוא"ל מקומי). בנוסף, בתחרות "ראש בראש" מול פתרון מתחרה, למשל Google G Suite, היתרונות של המערכת של מיקרוסופט הם די בולטים.

כדי לנצל את כל היכולות המתקדמות הללו יש צורך במערכות חומרה (בעיקר הכוונה לטלפוני קצה בעסקים: טלפונים מסוג IP), מערכות המסוגלות לנצל את כל היכולות החדשות הללו במלואן. כאן נכנסת לתמונה השותפות ההדוקה, שנבנתה במשך שנים, בין מיקרוסופט לחברת אודיוקודס הישראלית. יודגש, שכל מוצרי אודיוקודס כבר מוכנים למעבר למערכת Teams.

 

לקבלת הצעת מחיר עבור טלפוני IP ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 

טיפ

לעסק חדש, שנכנס לתחום הטלפוניה העסקית, מומלץ לדלג ישירות למערכת Teams. לעסק, שיש לו כבר מערכת סקייפ לעסקים, מומלץ להתחיל לבדוק את תהליכי המעבר למערכת  Teamsולהתנסות בשימוש במערכת הזו, במיוחד כשהגרסה הבסיסית שלה היא עדיין חינמית (והגרסה בתשלום לעסקים קטנים ובינוניים, גרסה הכוללת את "אופיס 365 ביזנס פרימיום", היא 12.5 דולרים לחודש, עם התחייבות לשנה) .  

 

טלפוני IP מחברת אודיוקודס

 

דגמים חדשים של טלפוני IP חכמים מבית אודיוקודס:

 

  • הדגמים החדשים ביותר הם בסדרת C450HD IP Phone. מה שמייחד את הקו הזה, שהטלפונים הללו פותחו ויוצרו עם תאימות מלאה ל- Teamsוהם לא רק באים עם "תאימות" מאוחרת ל-Teams. מדובר בטלפון עסקי, שנבנה במיוחד עבור Teams (עם "תאימות לאחור", למי שעדיין נמצא בסקייפ), עם מסך מגע צבעוני של 5 אינץ' ועם WiFi מובנה. כך, שניתן לחבר את המכשיר לרשת ללא כבל רשת, אלא דרך האלחוט וכן ניתן לחבר אליו מכשירים נוספים ב-WiFi (למשל אוזניות, רמקולים וכיו"ב). המכשיר תומך ב-8 קווים ומסוגל לנהל 8 שיחות על כל קו. למכשיר חיבור של גיגה אתרנט, 2 יציאות USB, יכולת הרחבה למודולים משלימים, איכות קול משופרת, מערכת הגנה מובנית, יכולת הזנת חשמל על הרשת (PoE), תומך בחיבורי בלוטוס', תמיכה במגוון שפות (כולל עברית), תמיכה בהפעלה בלחיצה אחת ועוד. המכשיר מותאם להפעלה קולית (ללא לחיצה על שום דבר, רק בפקודות קוליות) בטכנולוגיה הנקראת Voice Dialing, שניתן לטעון אותה (ללא תוספת עלות) על המכשיר. המחיר של המכשיר הוא סביב ה-400 דולרים ובמבצעים ובכמות ניתן לרכוש את המכשיר בסביבות 300 דולרים ואף פחות – למכשיר.
  • הדגמים בסדרת 400HD. הסדרה הזו כוללת טלפונים במגוון יכולות ומחירים, החל מ-405HD, ודרך 420HD  / 430HD , 440HD וכלה ב-445HD ו-450HD. הטלפון הבסיסי הזול ביותר הוא 405HD עם מסך קטן אבל יש לו את כל היכולות של סקייפ לעסקים, חיבור גיגה-אתרנט, חיבור לאוזניות, תמיכה ב-PoE (חשמל על כבל האתרנט) ועוד. מחירו בשוק כ-150 דולרים. הדגם הפופולרי הוא 420HD, עם תמיכה ב-2 קווים ו-8 שיחות בו זמנית על כל קו, ומחירו בשוק כ-150 דולרים. בקצה העליון של המכשירים הזולים (יחסית) יש את 440HD במחיר של כ-180 דולרים, עם תמיכה ב-6 קווים עם 8 שיחות בו זמנית על כל קו. כל המוצרים בסדרה הזו נבנו ללא מסך מגע צבעוני (מסכים שחור לבן, אפור גרפי, או צבעוני – ללא מגע), כדי שיהיו זולים יחסית מול המכשירים המתקדמים יותר, לעסקים המשתמשים במערכות מיקרוסופט (365 וסקייפ לעסקים, שמוחלף ע"י Teams). כל הטלפונים מכל הדגמים תומכים במערכת ניהול טלפונים עסקית (אם יש הרבה טלפונים בעסק) דוגמת מערכת Device Manager של אודיוקודס, וכמובן בכל המערכות האחרות לרבות מערכות ההגנה של אודיוקודס.
  • מכשיר אודיוקודס דגם 450HD IP Phone. זה הדגם הבסיסי בקו החדש של טלפוני IP החכמים המותאם באופן מלא ליכולות החדשות של סקייפ לעסקים (וגם של Teams) מבית מיקרוסופט המופעלים בענן של מיקרוסופט Azure (או בכל ענן פרטי או ציבורי אחר, שהותאם לדרישות של מיקרוסופט). המכשיר משתלב היטב במערכת הניהול של אודיוקודס לעסקים – AudioCodes Managed IP Phones מערכת המנהלת את "מחזור החיים" של המוצרים של אודיוקודס ומספקת שילוב שלהם במערכות "עבודה קבוצתית" ו"תקשורת אחודה" (UC) ובמערכות של מוקדי שירות לקוחות. המכשיר כולל מסך מגע צבעוני של 5 אינץ', יכולת לספק קישור לעד 5 קווים ועד 2 שיחות במקביל, יכולת של חיוג קולי, חיבור לרשת בגיגה-ביט אתרנט, 2 יציאות USB לאזניות או מערכות ראש (למוקדנים), איכות קול HD, תמיכה בהזנת זרם ב-PoE (ר"ת: Power over Ethernet), מערכת הגנה מובנית, תמיכה במגוון שפות כולל עברית ועוד. המחיר של המוצר: כ-360 דולרים. אודיוקודס מספקת אחריות לרוכשי המוצר הזה, עם יכולת להחזרת המוצר ללא שאלות, תוך זיכוי כספי מלא, עד סוף יוני 2020.
  • מכשיר אודיוקודס דגם 445HD IP Phone. זה הדגם בין החדישים של אודיוקודס. המכשיר כולל מסך צבעוני של 4.3 אינץ' ואותן תכונות הנמצאות במכשיר הקודם עם התוספות הבאות: מערכת Microsoft Teams כבר מוטמעת במכשיר בנוסף למערכת סקייפ לעסקים, התאמה מלאה למערכת AudioCodes One Voice Operations Center, שהיא מערכת מתקדמת לניהול מוקדי שירות. כך, שהמכשיר הזה מאוד מתאים למוקדי שירות מכל סוג. למכשיר הזה יש צג נוסף צדדי מצדו הימני, צג צבעוני צר וארוך (לאורך כל הטלפון), שעליו ניתן להכניס את כל החיוגים המהירים או כל פקודה אחרת, שמעוניינים לבצע בלחיצה הכפתור, וליד הצג הזה, תמיכה באיכויות קול משופרות Microsoft's wideband SILK codec, כולל יכולת חיוג קולי מתקדמת ללא כל הקשה על המסך, יכולת הקלטת שיחות בענן, יכולת חיבור אוזניות ומערכות ראש בבלוטוס' ועוד. המחיר של המכשיר כ-300 דולרים.
  • פלטפורמת אודיוקודס לניהול חדרי ישיבות: AudioCodes Huddle Room Solution. מדובר במערכת המיועדת לחדרי ישיבות בעסקים קטנים בינוניים עד גדולים ללא צורך בכל שרת ניהול מקומי נפרד, שמגיעה ביחד עם מספר דגמים של טלפוני IP חכמים (אפשר לבחור למשל בין דגם HD450 לדגם 445HD), טלפונים המכילים בתוכם את כל היכולות החדשות של סקייפ לעסקים ו-Teams.
  • אודיוקודס מציעה פתרון תקשורת בשם CloudBond 365 לסקייפ (Skype) לעסקים, עם הכנה מלאה למעבר ל-Teams. הפתרון הזה, שמיועד לספקי שירותי תקשורת ולארגונים, מאפשר מעבר חלק ל-Microsoft’s Cloud PBX לצד מינוף ההשקעות הקיימות ב-SIP Trunking ו-PSTN. מוצר נוסף של ניתוב שיחות מכל מקור המותאם כבר ל-Teams הוא: Direct Routing for Microsoft Teams.
  • One Voice for Microsoft 365 – מערכת ל"תקשורת אחודה" המחברת כל מכשיר קצה תומך SIP (גם לא מבית אודיוקודס), כדי שיוכל לפעול מהענן של מיקרוסופט. המערכת כוללת בתוכה תמיכה ב-Teams וכוללת מספר רב של מודולים לפי בחירת הלקוח ולפי צרכיו המתפתחים. כל מוצרי הקצה של אודיוקודס (כול מערכות הגנה – SBC, מערכות הקלטה, מערכות זיהוי דיבור וכיו"ב) מתחברות באופן שוקף לתשתית הזו.
  • פתרון חדש נוסף של אודיוקודס הוא AudioCodes Voice.AI, שירותי קול מבוססי בינה מלאכותית לעסקים וארגונים, שמאפשרים "עבודה קבוצתית" מבוססת זיהוי קול, הקלטת קול וניתוח המשמעויות של הקול בבינה מלאכותית. כך, שהפעילות העסקית הופכת לכמעט אוטומטית לחלוטין. המערכת הזו מצטרפת בעיקר מעל פתרון קודם ומתקדם של חברת אודיוקודס לתחום ההקלטות החכמות בשם: SmartTAP 360⁰. אלו מערכות משלימות למגוון פתרונות ניתוב שיחות הקולי, תחת שם המותג: Voca, לרבות קו מוצרי ופתרונות: ,AC Voca VocaBOT והפתרון החדש בשם: ai.

 

המטרה של אודיוקודס היא להפוך את כל התקשורת העסקית בכל האפיקים והערוצים, למבוססת על זיהוי דיבור, תוך חיבור לכל סוגי הטלפונים הנייחים והניידים, לרשתות חברתיות, לאפליקציות עסקיות, לדואר האלקטרוני ועוד.

 

סקירה של טלפוני IP מחברת אודיוקודס

 

טלפוני IP – תשובות קצרות לשאלות נפוצות

 

  1.  למה צריך טלפוני IP חכמים לעסקים?

עולם התקשורת והטלפוניה העסקית מתפתח מהר והלקוחות לא מוכנים להסתפק היום בטלפוניה הישנה ובמערכות הישנות, כשביד יש להם סמארטפונים מתקדמים עם יכולות מולטימדיה ושיחות חברתיות. לכן, יש תהליך די מהיר בארץ (כמו שהתרחש בכל העולם) של מעבר לשירותי ענן.

כדי שהטלפוניה העסקית תחובר לענן וליכולות החדשות, נולד הצורך בטלפוני IP  חכמים, עם מסכים מגע צבעוניים, שמתאימים להרגלי השימוש של כל אחד בסמארטפון שלו, אבל על שולחן העבודה המשרדי.

 

  1. מה משותף לכל טלפוני IP של אודיוקודס?

כמעט לכל הטלפונים של אודיוקודס יש כמה תכונות משותפות: איכות קול ברמת HD, 2 יציאות גיגה-אתרנט, כפתור ייעודי להעברת שיחה, אפשרות לחיבור חשמל על אתרנט (PoE), יכולת "נוכחות" (כלומר: האם המחזיק במכשיר זמין לענות, אם לאו), קלות הפעלה, חיבור קל לאביזרים חיצוניים (דוגמת אוזניות), מסכי מגע צבעוניים (בחלק מהדגמים), תאימות למערכות מיקרוסופט משלימות וגם למערכות ממתחרותיה של מיקרוסופט, תאימות להפעלה קולית – ללא מגע יש אדם.

 

  1. מה נדרש לבדוק בטרם רכישת טלפון IP חכם למשרד?

  • תאימות מלאה לתקן SIP. זה תנאי בסיסי מחייב לכל טלפון IP מכל סוג.
  • תמיכה מלאה בעברית (חובה, ברוב העסקים בישראל).
  • תאימות לסקייפ \ Teams(או למערכת VoIP אחרת) – בכל מקום, שבו כבר נעשה או ייעשה בקרוב שימוש ב-Office 365 ובשירותי הענן של מיקרוסופט (או של כל חברה מתחרה).
  • מערכת אבטחה והגנה מלאה ומקיפה מובנית במרכזיה, או כשירות נלווה למרכזיה.
  • רמת שרידות והתאוששות מתקלות (או מאסון) מהירה.
  • יכולת הקלטת שיחות מובנית (דרישה רגולטורית, שכבר קיימת בתחומי פעילות עסקית רבים), עם התאמה ל"חוק 6 הדקות" (לעסקים הכפופים לחוק הזה) ותאימות לרגולציות חדשות (דוגמת GDPR).
  • יכולות של Call Center בסיסיות עם ממשק CTI (נדרש בכל עסק המספק שירות ותמיכה טלפונית).
  • תמיכה ב"שיחות ועידה" מכל סוג לפי צרכי העסק.
  • יכולות של BI (ר"ת: Business Intelligence) ו-AI ("אינטליגנציה מלאכותית)" בסיסיות, כדי להפיק תועלת עסקית מהמרכזייה ויכולת ניתוח והסקת מסקנות מהתעבורה העוברת בה.
  • תאימות ומוכנות לטכנולוגיות טלפוניה חדשות (ובמיוחד טכנולוגית WebRTC – תקשורת וטלפוניה ישירות מהדפדפן).
  • חיבור לנתב שיחות (אם נתב השיחות אינו חלק מובנה במרכזיה).
  • חיבור קל ומהיר לשלוחות סלולריות בסמארטפון (וברשתות WiFi, היכן שיש).
  • תכונות נוספות הנדרשות לפי צרכים ספציפיים של העסק ועובדיו: אפשרות לחיבור ל-LDAP עסקי, יכולת חיבור ל-Outlook, אפשרות תמיכה מלאה ב"תקשורת אחודה" (Unified Communication-UC), תמיכה בצ'טבוט ובבוטים, אפשרות לזיהוי קולי (ולניתוב שיחות קולי), אפשרות תמיכה מלאה ב"עבודה קבוצתית", אפשרות לניהול עצמי בפורטל אינטרנטי, כולל ניהול יכולות המתקדמות דוגמת: Fax2Mail, העברת הודעות תא קולי למייל, ניהול קל של המספרים והתאים הקוליים של כל העובדים, פורטל אישי לכל עובד בשליטתו המלאה, חיבור קל לשירותים נוספים ומקבילים ולמערכות מקבילות דוגמת: מערכות פיקוח כניסה, מצלמות אבטחה, מערכות אבטחה אלקטרוניות, מערכות כיבוי אש וגילוי עשן, מערכות כריזה ועוד.

על פי Business Insider  רוב העסקים (84%) בארה"ב ישתמשו תוך פחות משנתיים ביישומיים קולים מבוססי זיהוי קולי, כמוצר בסיסי ומוביל בקשר שלהם עם הלקוחות, השותפים וגם בתוך הארגונים והעסקים. מדובר במהפכה המתרחשת ממש כעת בעולם המערבי וגם בישראל.

מדובר במעבר מהיר מקשר אנושי לקשר מבוסס יכולות מתקדמות של מערכות המחשוב המצויות בשוק, יכולות הנמצאות בענן (כלומר ב-Data Center של ספק שירותי ענן הנמצא אי שם בארץ או בעולם) והעסק מאמץ יכולות כאלו לעצמו די בקלות, כדי להתקדם, להתייעל וגם לחסוך בהוצאות.

זאת, משום שאחת ההוצאות הכבדות ביותר בעסקים ובארגונים היא אנשי תמיכה ומוקד, שעולים בישראל כ-165 אלף ₪ לשנה לפחות על כל מוקדן (כולל עלויות ההכשרה של המוקדן, אך ללא עלויות הציוד, הרישיונות והתשתיות הנדרשות לכל מוקדן).

המהפכה הזו התחילה ביצירת מערכות צ'ט ואחר כך צ'טבוטים והמשיכה למערכות של זיהוי קולי, ניתוב שיחות קולי ורובוטים קוליים והשלב האחרון במהפכה, שכבר החל, הוא רובוטים אנושיים, שמחלפים לגמרי את הצורך באנשים, בתפקידים רבים הכרוכים במגע עם הלקוחות, שותפים, ספקים וגם בתוך העסק עצמו.

יישומים קוליים מבוססי AI יכולים לשפר תהליכים פנימיים בתוך הארגון ומול לקוחות העסק, וזה מספק ROI (החזר השקעה) מהיר ביותר, בכל עסק המאמץ את כיוון ההתפתחות הזה.

 

טיפ חשוב בנושא מעבר למרכזיית ענן חכמה ומתקדמת עם זיהוי קולי:

למי שמהסס להיכנס לעולם "החוכמה הקולית" בשירותי ענן, מומלץ להתחיל "בקטן". דהיינו: לבחור מרכזיה של סניף יחסית קטן ולהעביר את השירות של הזיהוי הקולי בה לענן, או לבחור יישום אחד (נניח ניתוב שיחות חכם), שיועבר לקבלת השירות עם זיהוי קולי בענן, כולל במכשירי הסלולר. בחירה בפתרון הנכון דורשת ייעוץ מהמומחים לנושא.

צריך להתחיל בקטן, להתנסות וללמוד איך זה עובד, להפיק לקחים ולהשתפר, עם מבט רחב ומפוקח על המעבר המלא לענן, לאורך ציר זמן של שנה עד שנתיים. זה הכיוון. הטיפ החשוב ביותר כאן הוא: חובה להתנסות בשירותים של ספק שירותי תקשורת מכל הסוגים ובענן, גם אם זה נעשה בקנה מידה מצומצם. ההתנסות בקנה מידה קטן בענן, תוכל להוסיף מידע לתהליך קבלת ההחלטות של העסק.

 

שורה תחתונה בתחום טלפוני IP חכמים לעסקים – מבית אודיוקודס:

 

רכישת פתרונות מתקדמים דוגמת טלפוני IP חכמים לעסקים ובדגש על המערכת החדשה: Microsoft Teams, שמחוברים לענן של מיקרוסופט (Microsoft Azure) או כל ענן אחר תואם, כמו כל רכישה בעסק, דורשת בדיקה מוקדמת של צרכי העסק, מנהליו ועובדיו.

הפתרונות של שירותים עסקיים בענן זוכים כיום להצלחה רבה בשוק העולמי וגם בישראל. זאת, בגלל ההיקף הרחב של היכולות, שבעל העסק מקבל בחבילה אחת מקיפה, שתומכת באופן מלא בכל הצרכים, עם קישוריות מכל מכשיר קצה מכל מקום בארץ ובעולם.

אם בוחרים ספק שירות \ ספק תקשורת \ אינטגרטור לשירותים עסקיים בענן (אפשר לרכוש את השירות ישירות מהאתר של ספק שירותי הענן, ללא ספק שירות מקומי או אינטגרטור), יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק \ אינטגרטור והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

בעת קבלת ההחלטה על רכישת טלפוני IP לעסק, יש לזכור, שהצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, רשות מקומית, משרד של סוכני ביטוח ופיננסים, או משרד של רואי חשבון.

 

נמאס לך לחפש מרכזיות טלפון IP לעסקים? מחפש טלפוני IP המתאימים לעסק שלך ולתקציב שלך? – לחץ כאן.

 

לקבלת הצעת מחיר עבור טלפוני IP ישירות למייל – השאירו פרטים כאן

 

Native Microsoft Teams | AudioCodes C450HD IP Phone

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים