fbpx

טעויות החיוב בחשבון הסלולרי לעסקים שאתם מפספסים

חיסכון בהוצאות התקשורת והמחשוב לעסקים

טעויות החיוב בחשבון הסלולרי לעסקים שאתם מפספסים

 

רונן רגב כביר, סמנכ"ל מחקר בארגון "אמון הציבור", אומר כי מרבית התלונות הצרכניות שמתקבלות נגד חברות הסלולר נוגעות לנושאים הבאים:

  • טעויות בהזנת התנאים שהובטחו ללקוח, במערכת החיוב – "מדובר באחת החוליות החלשות ביותר – המערכת הממוחשבת. הטעויות נעשות בעיקר בחישוב זמני התחלת וסיום שיחה ולאיזה יעד חייגתם. כמו כן הן קשורות לגובה החיוב האישי שלכם: למשל, אם יש לכם הנחות כלשהן על דקות שיחה, סמסים וכדומה".
  • טעויות בעצם הרישום של שיחות. "מנויים זוכרים לפעמים במפורש שלא קיימו שיחה עליה חויבו, או שניסו לחייג למישהו – לא נענו וניתקו – ואחר כך חויבו על שיחה שכביכול התקיימה. יש הרבה מאוד תלונות על כך".
  • "התלונות השכיחות ביותר הן בסגנון 'הצטרפתי לתנאים כאלה ועשו לי חיוב לתנאים אחרים'. אם מי שמכר לכם את הטלפון, בדרך כלל בחור או בחורה צעירים מאוד, לא מתייחסים או מודעים לכך שיש ברירת מחדל אוטומטית – כזו שמאפשרת להם להוריד לכם תשלומים מסוימים, סביר להניח שתחויבו על כך. לאחר מעשה, קשה מאוד לבטל את החיובים".
  • דברים שנוספים לנו בלי ידיעתנו. "חיובים שמופיעים בחוזה, אבל אף אחד לא יודע שהם שם ולא טורח ליידע אתכם, למשל: השיר ששומע מי שמחייג אליכם. אם לא תחייגו לעצמכם – לא תדעו על קיומו של אותו שיר, והרבה לקוחות אכן לא יודעים זאת ויותר מזה – לא יודעים שהם משלמים עליו כסף".
  • טעויות שנעשות מול מערכות החיוב במדינות אחרות. "השילוב של מערכת החיוב בארץ ומערכת החיוב במדינה ממנה אתם מדברים במהלך החופשה שלכם, יכול בהחלט ליצור טעויות חיוב".
  • "שירותים הניתנים לכם בחינם בחודשים הראשונים ואחר כך הם ניתנים בתשלום".
  • לפעמים ניתנת האפשרות לשלם על כמה מספרים נבחרים תעריף מוזל, אך אין לכם באמת אפשרות לעקוב ולוודא שאכן על אותם מספרים קיבלתם תעריף מוזל.

 

 

 

 

 

פוסטים נוספים