ידע בתחום התקשורת הסלולרית זה כוח. אל תוותרו !

תקשורת סלולרית

ידע בתחום התקשורת הסלולרית זה כוח. אל תוותרו !

1. בדקו שכל החיובים בחשבונית מזוהים, שכל התשלומים הקבועים והמשתנים של חברת הסלולר מוכרים לכם, כל השמות של התוכניות, המבצעים והמסלולים הם של שירותים שאכן הסכמתם לצרוך. חיובי צד שלישי (למשל ספק שירותי תוכן) צריכים להופיע בנפרד, בצירוף פרטי התקשרות אל אותו צד שלישי. ובעיקר: וודאו שאתם מזהים את השירות שעבורו חויבתם.

2. וודאו כבר מהרגע הראשון, שאתם משלמים בדיוק על מה שסוכם אתכם, בין היתר:

התעריף הקבוע.
התעריף על שיחות וכל השירותים שאתם משתמשים בהם.
תקופת ההתחייבות.
– גובה "דמי היציאה" (במידה ותחליטו לעזוב את החברה או התוכנית) נכון למועד החשבון.
– התשלומים הקבועים כגון חבילת גלישה, שירותים מתקדמים ועוד.

3. שימו דגש מיוחד על בדיקת החיובים – בחודשים שלאחר שינוי או עדכון התוכנית שלכם בחברת הסלולר.

4. חברות הסלולר חייבות לידע אתכם בכל חשבון, על משך תקופת ההתחייבות שנותרה לכם ועל הקנס בו תחויבו במקרה של התנתקות. שימו לב – בסמוך לסוף מועד ההתחייבות תוכלו להתמקח על חבילה משתלמת הרבה יותר בחברה – או לאיים בעזיבה. זה עובד.

5. ברישום של השיחות וההודעות שאתם מוציאים ומקבלים בחברות יש בהחלט תקלות מפעם לפעם, למרות שהוא מבוצע באופן אוטומטי במערכת ממוחשבת. אם משהו נראה לכם מוזר – כדאי לבדוק את פירוט השיחות (למשל, רישום הודעות או שיחות בתקופה בה הטלפון היה לא פעיל).

6.  אם בחשבונית מופיע חיוב שלא ברור לכם מהו, חשוב מאוד לברר אותו מיידית עם מוקד השירות.

7. שיטה טובה לחיסכון בעלויות הטלפון היא להזמין את פירוט השיחות המלא שלכם תמורת שקלים בודדים או לצפות בו באינטרנט. התדפיס הזה יכול לסייע לכם לבחון הרגלי צריכה שונים: עם מי אתם משוחחים שיחות ארוכות, באילו שעות וכדומה.

 

תקשורת סלולרית

השאר תגובה

פוסטים נוספים