שירותי תקשורת משולבים – סקירת פתרונות חדשים של הוט לעסקים. למי הם מתאימים?

שירותי תקשורת משולבים

שירותי תקשורת משולבים – סקירת פתרונות
חדשים של הוט לעסקים. למי הם מתאימים?

 

קבוצת הוט מספקת פתרונות מתחרים לבזק (ומנצלת את היעלמות Unlimited מהשוק והסטגנציה של השירותים העסקיים בסלקום ובפרטנר).

מהם שירותי התקשורת המשולבים והמבצעים המוצעים לעסקים ע"י הוט ולמי הם מתאימים?

 

תהליכי צניחת המחירים בשוק העסקי הישראלי, שנבעו מכניסת מתחרה חדש לשוק: חברת Unlimited IBC, נעצרו בשנה החולפת בגלל העננה, שרובצת כעת על Unlimited, שמחפשת קונה או קונים. כך, שלמעשה, השוק העסקי נשאר עם השחקנים הוותיקים המוכרים, הקבוצות: בזק, הוט, סלקום ופרטנר. מסביב יש עוד כמה שחקנים קטנים, שבד"כ "רוכבים" על הרשת של הגדולים. לרשימה ניתן להוסיף את השירותים החדשים של בינת עסקים, שמסופקים באמצעות פורטל בענן, אך דורשים בדיקה זהירה לגבי התשתיות של בינת עסקים (שכן הן נשענות ברובן על Unlimited, וכעת בגלל הבעיה של Unlimited, בינת עסקים נשענת בעיקר על תשתית בזק).

במקביל, פתיחת האופציה של "רישיון אחוד" ע"י משרד התקשורת יצרה בבת אחת תחרות של 17 ספקי תקשורת בעלי" רישיון אחוד". מדובר בתכנון של מהפכה של ממש, שתכננה להעביר (בפעם הראשונה בהיסטוריה של עולם ספקי תשתיות תקשורת למחשבים וטלפוניה) את הכוח לידי הצרכנים העסקיים. אולם, מבחינת התשתיות הפיזיות הממשיות, המצב אינו כה מזהיר. יש בישראל רק 2 תשתיות ארציות קוויות (בזק והוט, כאשר בחלקים מהמדינה הוט מסתמכת על רשת בזק). בנוסף, יש תשתיות קוויות חלקיות מאוד ודי מיושנות של סלקום ופרטנר (שכעת החלו גם הן להישען על תשתיות בזק) ו-3 תשתיות סלולריות ארציות (פלאפון, סלקום ופרטנר-הוט-מובייל).

שירותי תקשורת משולבים

לכן, כל הספקים בעלי רישיונות של "תקשורת אחודה" למעשה הם "ספקים וירטואליים", ש"רוכבים" על אחת או יותר מהתשתיות הפיזיות הללו. כמעט כולם "רוכבים" על תשתיות בזק. כך, שבכל מקרה, גם אם בוחרים בספק תקשורת וירטואלי בעל "רישיון אחוד", יש צורך לבחון היטב מה התשתית הפיזית האמתית, שעליה מסופק השירות שלו.

הוט, שלא נמצאת (עדיין) ב"שוק הסיטונאי", מנצלת את המצב, שנוצר בשוק, ופונה למגזר העסקי במגוון רחב ביותר של פתרונות.

מהם פתרונות שירותי תקשורת משולבים לעסקים המוצעים ע"י הוט לעסקים?

 

הוט מציעה כיום בו זמנית סדרה ארוכה של שירותים ומבצעים הכוללים שירותי תקשורת משולבים, שאמורים להתאים לצרכים מגוונים ביותר. לכן, נמנה כאן רק חלק מההצעות ומהמבצעים הרבים של הוט לעסקים (כל המחירים ללא מע"מ):

  • הוט CyberCloud. כיום זה המבצע "החם ביותר" של הוט. מדובר במבצע משולב של תשתית + ספק אינטרנט הוט-נט + שירותי אבטחת סייבר בענן (כולל סט שלם של יכולות סייבר) במחיר המתחיל מ- 94 ₪ לחודש על חיבור של 30 מגה ועד 214 ₪ לחודש לחיבור של 500 מגה. החבילות הפופולריות כאן הן של 100 מגה ב-100 ₪ ואחריה חבילת 200 מגה ב-134 ש"ח. אותה חבילת מבצעים בתוספת של סינון תכנים באינטרנט עולה מ-99 ₪ לחודש ל-30 מגה ועד 216 ₪ ל-500 מגה. יש עלות התקנה חד פעמית של 99 ₪ לחיבורים של עד 100 מגה, מעל רוחב פס זה, ההתקנה בחינם. ניתן לצרף לכל חבילה קו טלפון של הוט עם אלף דקות שיחה לחודש לכל יעד קווי או נייד, ב-39 ₪ לחודש.
  • מבצע של אינטרנט + ספק. יש מגוון של מבצעים, המבצע הכי אטרקטיבי כיום הוא של תשתית הוט + ספק אינטרנט עסקי בשם ITC, במחיר של 76.06 ₪ לחודש ל-3 חודשים (לאחר מכן 102.56 ₪ לחודש עד תום שנה ראשונה), לחיבור של 100 מגה. ההתקנה בחינם. למי שמעוניין רק בחיבור תשתית לאינטרנט, המבצעים הכי כדאיים הם: 200 מגה ב-109 ₪ לחודש ו-500 מגה ב-279 ₪ לחודש. התקנה ונתב ללא עלות.
  • מבצעי "באנדל" עם הוט-נט. יש מבחר מבצעים במחירים אטרקטיביים עד 500 מגה. המבצעים המבוקשים: 100 מגה כולל תשתית וספק אינטרנט ב-97 ₪ לחודש, 200 מגה ב-135 ₪ ו-500 מגה ב-321 ₪. נתב והתקנה ללא עלות. ניתן להוסיףIP קבוע לחיבור של 30 מגה (12 מגה בערוץ היורד) בעלות של 8.54 ₪ לחודש.
  • מבצעי טלפוניה. יש מגוון רחב של מבצעים, החל מקו בסיסי לשיחות ללא הגבלה ב-59 ₪ לחודש. יש מבצעי דאבל (תשתית אינטרנט וקו טלפון) וטריפל (תשתית אינטרנט, ספק אינטרנט וקו טלפון), מבצעי פקס, רכישת "בנק דקות" לכל יעד ועוד. דוגמה למבצע דאבל: תשתית של 200 מגה + קו טלפון לשיחות ללא הגבלה + קו טלפון נוסף לצרכי פקס עם 100 דקות לחודש, ב-129 ₪ לחודש. התקנה ונתב ללא עלות. לתקופה הקרובה החבילה הזו מוצעת ב-99 ₪ לחודש ל-4 החודשים הראשונים והלקוח מקבל במתנה גם 2 טאבלטים.
  • מבצעי BizBox. מבצע של תשתית אינטרנט + ספק אינטרנט הוט-נט + נתב BizBox מאובטח מ-219 ₪ לחיבור של 100 מגה, 299 ₪ לחיבור של 200 מגה ו-349 ₪ לחיבור של 500 מגה. ניתן להוסיףIP  קבוע ולהוסיף קווי טלפון. הנתב וההתקנה ללא עלות.
  • מבצעי טריפל עם טלוויזיה. המבצעים כוללים מספר רב של חבילות טלוויזיה (עם ממיר אחד), עם חיבורים ברוחבי פס של 100 מגה ומעלה עם קו טלפון של 500 דקות שיחה בחודש לכל היעדים. המחירים מתחילים ב-199 ₪ לחודש. הממיר וההתקנה של ממיר אחד ללא עלות. חבילה בשם TOP כוללת את כל ערוצי הוט, 2 ממירים, 100 מגה אינטרנט וקו טלפון ללא הגבלת שיחות ב-304 ₪ לחודש. הממירים וההתקנה ללא עלות.
  • מבצעי טריפל עם תוספת מסך טלוויזיה LED. יש כמה מבצעים, למשל חבילה של 70 ערוצי הוט ו-4 חבילות תוכן, 2 ממירים, אינטרנט של 200 מגה, קו טלפון ראשון ללא הגבלת שיחות, קו טלפון שני עם 100 דקות לחודש לפקס ומסךLED  של עד 59 אינץ', עולה 269 ₪ לחודש. יש מגוון מבצעים נוספים, למשל עם ספקי אינטרנט שונים ורוחבי פס שונים.
  • מבצעי TVAll. מדובר באזורים, שבהם אין תשתית הוט וללקוח יש כבר תשתית של בזק עם ספק אינטרנט. הוט מציעה מגוון של מבצעי טלוויזיה זולים יותר ממבצעי YES, חלק מהמבצעים מוצעים ביחד עם מסך, עם ממיר קטן מיוחד בשם TV-All.
  • מגוון מבצעים נוספים. זה כולל: שירותי IPVPN, קווי תמסורת (לרבות מטרו אתרנט), שירותי All-In-Box (בנתב של אודיוקודס המספק הכל בקופסה אחת), שירותי SIP Trunk ו-PRI, שירותי אופיס 365 בענן, שירותי אחסון וגיבוי בענן, שירותי סייבר ועוד.

למי מתאימים הפתרונות של שירותי תקשורת משולבים לעסקים הללו?

העסקים, שאינם ארגוני ענק, מעוניינים לקבל את היכולות הקיימות של החברות הענקיות והעשירות, אבל במחיר צנוע המתאים לכיס שלהם. האם זה אפשרי? בהחלט כן.

עסקים קטנים עד בינוניים, שרוכשים שילוב שירותי תקשורת מספק אחד דוגמת הוט לעסקים, הרכישה בוודאות תוזיל להם עלויות. בנוסף, ברמות המחירים של הוט, בזק אינה יכולה להציע את רוחבי הפס, שהוט מציעה לעסקים קטנים עד בינוניים.

בנוסף, בזק חייבת לספק "חבילות פריקות" ללקוחותיה (כלומר: אין הנחה על עצם מתן כמה שירותים משולבים תחת חבילה אחת), מגבלה רגולטורים, שלא קיימת על הוט.

מקובל לחשוב, שרמת שירות הלקוחות של בזק גבוהה, אך אסור להתעלם מכך, שהוט ביצעה מהלכים מאוד משמעותיים לשפר את תחום שירות הלקוחות שלה, כולל השירותים הטכניים והתמיכה הטכנית. כך, שהפער ברמת השירותים (והתמיכה הטכנית) בין בזק להוט הצטמצם.

שורה תחתונה בתחום בחירת שירותי תקשורת משולבים של הוט לעסקים:

השוק נמצא כיום בתזזית והכוח עבר לידי הצרכנים. בגלל שהכוח מצוי כיום בידי הלקוחות, אין להתפתות למבצעי שיווק מטעים, מבצעים, שבהם מוכרים סחורה ישנה בעטיפה חדשה ללקוחות העסקיים, תוך ניצול העובדה, שאין לרוב הלקוחות העסקיים את הידע המתאים להבחין, שמוכרים להם "סחורה ישנה" ואף יקרה, שפג תוקפה מזמן. הוט ממצבת את עצמה כיום כמתחרה "ראש בראש" עם בזק ומומלץ לכל בעל עסק לבחון את ההצעות שלה.

לכן נשאלות כאן השאלות:

 

מה הבעיה הגדולה ביותר הקיימת בעסק שלך, שאתה מאמין, שתוכל לפתור בבחירת פתרון של חיבור שירותי תקשורת משולבים מהוט המתאים לצרכיך? 

אם אתה כבר מפעיל שירותי תקשורת משולבים של הוט, ממה אתה לא מרוצה בפתרון שבחרת? שתף אותנו. 

איך אתה חושב, שאני יכול לעזור לך לחסוך בהוצאות התקשורת ולהתייעל ע"י שימוש בשירותי תקשורת משולבים של הוט המתאימים לצרכיך?

 

סרטון: פתרונות קבוצת HOT לעסקים כאן.

השאר תגובה

פוסטים נוספים