10 שלבים לפני מעבר למרכזת טלפון VOIP !

מרכזת טלפון VOIP

 

מבטיחים לכם חיסכון של עשרות אלפי ₪ לשנה, במעבר למרכזיות VoIP !

האם השירות מתאים לעסקים ?

 

לפני החתימה על הסכם שירותי מרכזייה המבוססת על טכנולוגיית VoIP או שירותי תקשורת מנוהלים בשיטת Hosted-PBX או בשיטת IP-CENTREX, כל העסקים השוקלים לעבור לטכנולוגיה החדשה, צריכים להעריך בזהירות את הצרכים שלהם ולהגדיר בקפידה את 10 השלבים המפורטים להלן :

 

1. הגדרת פרופיל החברה שלך : כמה עובדים יש לכם ? כמה משרדים בפריסה ארצית ? כמה משתמשים מרוחקים או ניידים רבים יהיו לך ?

2. הגדרת פרופיל השיחות בעסק שלך : מהו תמהיל הנוכחי שלך שיחות פנימיות פנים ארגוניות, מקומיות, סלולריות והבינלאומיות, כמות שיחות ומשך זמן בחודש ? מספר שיחות נכנסות ויוצאות בחודש ? האם אתם עושים שיחות ועידה ?

3. הגדרת פרופיל מערכת הטלפון הנוכחית שלך : כמה קווים יש לך ? איזה סוג של טלפונים אתה משתמש ? האם אתה צריך לשמור את כל הקווים הקיימים שלך ?

4. הגדרת פרופיל חיבור פס רחב הנוכחי שלך : מהו רוחב הפס שלך ? כמה קווים יש לך ? מי הספק הנוכחי שלך ? מהו עומס ברשת הנוכחית שלך ? כמה רוחב פס בשימוש זמין ? האם צריך לשדרג את הרשת ?

5. ערכו רשימה דרישות עתידיות : אתה צריך מספרי שירות מיוחדים (1-800, שירותי כוכבית ועוד) ? האם יש לך מרכזנית או תצטרך מרכזנית אוטומטית ? האם אתה צריך לשלב עם דואר אלקטרוני או מערכות אחרות ? האם אתה צריך מוקד מענה טלפוני מסוג CALL-CENTER ? תפריטים קוליים להשמעת מידע קולי אינטראקטיבי ? האם תצטרך גידול משמעותי של המערכת בעתיד ? מה הסכמי רמת שירות – SLA שאתה צריך, שירות רגיל או 24/7 ?

6. הגדרת התקציב שלך ? כמה אתה יכול להשקיע בסך הכל ? מה היעד שלך לעלות התשלום לכל משתמש לכל חודש ?

7. האם יש אדם אחד אחראי על ניהול המערכת ? או האם העובדים צריכים להיות מסוגלים לנהל את עצמם ?

8. מה סוג של ספק שירות האינטרנט (ISP) תוכלו לבחור ? ספקי תשתית כבלים או בזק ? האם תצטרך שירות של אינטגרטור המציע הסכמי רמת שירות היכול לענות על צורכי רוחב פס דו כיווני בין הסניפים של העסק.

10. איזה סוג של נתב צריך להיות במקום ? תצטרך לרכוש נתב VoIP ידידותי שחייב להיות בטוח, מכוון VPNs. ההיבט החשוב ביותר של נתב VoIP ידידותי הוא שהוא תומך איכות שירות (QoS) וכולל את הפעלת Port triggering.

מרכזיות טלפון לעסקים

לחצו כאן כדי לקרוא את המאמר המלא המפרט האם שירותי טלפוניה במיקור חוץ IP-Centrex מתאימים לעסק שלכם ?

 

מומחי Telecom-Experts ישמחו לסייע לכם ביישום פתרונות VoIP לעסק שלכם.

 

 

מרכזת טלפון VOIP

השאר תגובה

פוסטים נוספים