שיפור הפרודוקטיביות הארגונית של עובדי השיווק, המוקד והמכירות מבוססת AI

שיפור הפרודוקטיביות הארגונית – אילו פתרונות מתקדמים מוצעים?

הפלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית – AI של סנטריקל, שמה את העובד במרכז, הופכת אותו ל"גיבור הארגוני" תוך התמקדות בהצלחתו המקצועית, שיפור הפרודוקטיביות וחיזוק הקשר בינו ליעדי הארגון.

התוצאה של השימוש במערכת הזו: עלייה של  18% בהכנסות ארגוני מכירות, גידול של 12% בפריון, גידול דרמטי של 100% במכירות משולבות (Cross Sales), וקליטת עובדים חדשים בקצב מהיר יותר בשיעור של 30%.

מעל 130 חברות ענק ברחבי העולם אימצו את הפלטפורמה של סנטריקל בהן: בריטיש טלקום, מיקרוסופט, נוברטיס, HP, BMW  ועוד.

סנטריקל תשתמש בהון, שגויס לאחרונה, להעמקת הפעילות בשוק האמריקאי וכניסה לשווקים חדשים. בנוסף, החברה תשקיע בפיתוח פתרונות חדשים, שיגדילו את הערך ללקוח ויתמכו בעובדים ובצרכים ארגוניים, שמתעוררים עם המעבר המואץ לסביבות עבודה היברידיות (עבודה משולבת במשרד ובבית).

פלטפורמת ה-AI של סנטריקל מתמקדת בשיפור הביצועים של עובדים במערכי מכירות ובמוקדי שירותCall Centers, שמלווה את העובד מיומו הראשון בעבודה. הפלטפורמה מספקת לעובד הדרכה מותאמת אישית ומנווטת אותו בבטחה לביצוע  משימותיו על הצד הטוב ביותר, מגדירה לו יעדים, עוקבת בזמן אמת אחר ביצועיו, מזהה נקודות חולשה בביצוע המשימות ומנתבת אליו הדרכה ממוקדת (Micro Learning), שמתקנת ליקויים ושגיאות.

כל זאת, בסביבת משחוק (Gamification), שמספקת לו תמריצים ומוטיבציה להצליח. בנוסף, המערכת מנגישה את המידע למנהלים הישירים של העובד וממליצה להם באופן פרואקטיבי כיצד לסייע לו ולאמן אותו להצלחה. לפלטפורמה יש השפעה ישירה על השורה התחתונה של לקוחות החברה.

"סנטריקל מחוללת מהפיכה בחייהם ובביצועיהם של העובדים הנמצאים בחזית ארגונים גדולים", אומר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP, שמונה ליו"ר הבורד של סנטריקל, "לעתים קרובות, עובדים חיוניים אלה חשים, שהם לא זוכים לתשומת הלב הראויה, לא מתחברים ליעדי הארגון, לא מקבלים הכשרה רלבנטית והם לא תמיד מצליחים במשימה. סנטריקל משנה את חוקי המשחק. בעזרת הפלטפורמה, שפיתחה, עובדים יכולים לצמוח באמצעות יצירת שפה ועבודה משותפת עם המנהלים שלהם, שמעצימים אותם ותומכים בהם תוך הצבת מטרות אישיות העולות בקנה אחד עם יעדי הארגון ואבני הדרך שלו. מאז התפרצות הקורונה והגידול במספר האנשים העובדים מהבית, תחושת הקשר בין העובד למנהל האישי שלו נחוצה היום יותר מתמיד. כדי לנצח צריך עבודת צוות: מסירה, חסימה, שמירה וקליעה – אלה מהלכים קריטיים לקבוצה והם אלה שיכריעו אם הקבוצה תנצח בעבודת צוות. זו פריצת הדרך, שסנטריקל מביאה, שהופכת אותה למובילת קטגוריה".

עם פרוץ  מגפת הקורונה  הכריזה סנטריקל (לשעבר  Gameffective) על מודולים חדשים כולל 'בינה אנושית רבודה' (Augmented People Intelligence), תוך שימוש בתובנות ואנליטיקה מבוססות AI, כדי לעזור לעובדים ומנהלים לשפר ביצועים ולחזק את הקשר לארגון ולמטרותיו. התגובה המהירה אפשרה לסנטריקל לסייע לחברות ענק לעבור בין לילה לתהליכים עסקיים חדשים, שנדרשו להם בעקבות הקורונה.

ע"פ לקוחות החברה, הפלטפורמה מילאה תפקיד מרכזי ביכולת שלהם להתמודד עם השלכות המשבר בהצלחה. בנוסף דווח, שהפלטפורמה הצליחה לספק לכל עובד חוויה מותאמת אישית, שכיוונה אותו  להצלחה במשימותיו באמצעות, שילוב כלי משחוק, ניהול ביצועים ויעדים, מעקב ומשוב בזמן אמת ומקטעי למידה ייעודיים, וכן כלי מנהל מתקדמים לבקרה ותמיכה בעובד.

"במהלך 2020 השימוש בפלטפורמה של סנטריקל צמח פי 6. זה סימן מובהק לכך, שאנו  מרכיב מרכזי ביצירת תרבות ממוקדת ביצועים עסקים", אמר גל רימון, מייסד ומנכ"ל סנטריקל. "סנטריקל מגדירה ומובילה את השוק המתהווה של הפלטפורמות להצלחה ממוקדת עובד (Employee-Centric Success Platform). היכולת שלנו להבין את התפקיד, שממלאים עובדים בהצלחת הארגון ולהציע את הדרך הנכונה לחבר אותם למטרות הארגון ולהגביר מחוברות וצמיחה, יוצרת מצב, שבו כולם מרוויחים. גיוס ההון יאפשר לנו להביא לשוק פתרונות חזקים ויעילים יותר לארגונים במאמץ להפוך את עובדיהם למרכז ההצלחה העסקית".

בין לקוחות סנטריקל, שמדווחים על שיפור ביצועים משמעותי, נמנות כמה מהחברות המובילות בעולם. מיקרוסופט דיווחה על שיפור של 10% בתפוקה של סוכני השירות שלה וצמצום של 12% בהיעדרויות מהעבודה, שנובעים לדברי העובדים מקשר עמוק יותר עם החברה ותחושה של העצמה ומחוברות עם העבודה. יתרה מזאת, בסקרים פנימיים של החברה, ציינו 89% מסוכני השירות, שכתוצאה מהעדכונים והזדמנויות האימון, שהם מקבלים מהפלטפורמה, הם מרגישים מוכנים יותר ליישם ידע נלמד בעבודה. גם חברת Cellular Sales, רשת השיווק הקמעונאית הגדולה ביותר של וורייזון, הגדילה את מכירות הטלפונים ב-53% הודות לכלי המשחוק וחיזוק הקשר של העובד לארגון ומטרותיו, שמאפשרים לכל איש מכירות להצליח ולהיות יעיל יותר.

VPS שרת וירטואלי

שיפור הפרודוקטיביות – הדרך הקלה והיעילה ביותר

חברת Connecteam מאפשרת לארגונים בכל הגדלים להגיע בקלות עד אחרון העובדים בארגון לצרכי תקשורת, הדרכה, רווחה, תפעול, השמה ועוד. הכול, באפליקציה קלה לשימוש ומותאמת אישית במיוחד לארגון שלכם.

Connecteam מאפשרת יצירת תקשורת מתקדמת, מותאמת אישית, גמישה ובשלל דרכים מתוך ההבנה, שלכל ארגון יש תרבות ארגונית שונה. למשל, ניתן לשלוח עדכונים עם טקסט עשיר, תמונות וסרטונים עם או ללא פיד לתגובות ולייקים. בנוסף, הצ׳ט הארגוני לשיחות פרטיות או קבוצתיות מאפשר הגדרות שיחה מתקדמות וערוצים חכמים, כדי למנוע שיח לא נחוץ. אפילו התראות הפוש באפליקציה ניתנות להתאמה אישית כדי לתקשר עם העובדים בשפה שלהם. את הנמענים ניתן לבחור בהתאם לקבוצות חכמות אוטומטיות והפעילות מאפשרת חיתוכי מידע מורכבים.

ניהול הדרכות מקצועיות ורגולטוריות בקלות וביעילות לחסכון של זמן וכסף לארגון: Connecteam מאפשרת יצירת קורסים בקלות ע״י שילוב אובייקטים שונים להעברת המידע ויצירת מבחנים לווידוא הטמעה. בנוסף, ניתן להטמיע לומדות אינטראקטיביות באפליקציה (כדוגמת סטוריליין, סקרום וכו׳) ואף לבנות מרכזי ידע עשירים, בעזרת ספריות חכמות עם יכולות חיפוש מתקדמות. כל המידע מדיד ונשמר בענן. כך, שתמיד ניתן לדעת מה סטטוס ההשלמה הכללי, של העובד הבודד, או בהתאם לחיתוכים מורכבים.

Connecteam עוזרת למחלקות משאבי אנוש לגלות מחדש את עולם הרווחה והתרבות הארגונית, מאחר שניתן להגיע בקלות לכל אחד מהעובדים בחברה ובכך לייצר שייכות ומחוברות ארגונית יותר מתמיד. יצירת סקרים, משובים ותיבת פניות הן פעולות, שלא דורשות יותר ממספר דקות, כדי לקבל פידבק יקר. בנוסף, ניתן לצמצם שימוש בנייר ע״י יצירת טפסים דיגיטליים, לחסוך זמן רב בבחירת מתנות לחג, לחזק עובדים מצטיינים ועוד. וכל זאת בעזרת פיצ׳רים שונים ובהתאמה אישית מלאה.

שורה תחתונה

היקף היכולות של המערכת לשיפור הפרודוקטיביות הוא אין סופי וכולל: ניהול ותפעול, טפסים ודיווחים מכל סוג, הזמנות, אישורים, נוכחות, דיווחי שעות, יומני עבודה, ניהול משמרות, ניהול משימות, תחנות קיוסק לטאבלטים לעובדים, תקשורת פנים ארגונית מותאמת לצרכים של כל תת-יחידה ועוד. הכול בהטמעה קלה וידידותית.

4.8/5 - (6 votes)
פתרונות תקשורת ומחשוב ענן לעסקים
מעניין? שתפו ברשתות חברתיות
Facebook
Twitter
LinkedIn
אודות המחבר:

מחבר המדריך לפתרונות תקשורת ומחשוב ענן ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים באתרי טלקום אקספרט. מומחה בתחום התקשורת והמחשוב לעסקים מאז שנת 1991. אני מזמין אתכם לעקוב אחרי לקבלת עדכונים וחדשות בעולם התקשורת והמחשוב בפייסבוק | בלינקדאין | וביוטיוב ובמייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם
.npf{display: none !important}
חיוג מהירוואטסאפ