מערכות בקרת כניסה ממוחשבת ושליטה על כניסה למתקנים, פרי פיתוח "כחול לבן"

מערכות בקרת כניסה ממוחשבת Genesys GoTech Vision

מערכות בקרת כניסה ממוחשבת ושליטה
על כניסה למתקנים, פרי פיתוח "כחול לבן"

 

שילוב יכולות ביומטריות ובראשן טביעת אצבע, לרבות שילוב תקשורת RFID, סלולר או WiFi, ביחד עם מערכות של "נוכחות עובדים", הופכות את מערכות בקרת הכניסה ליותר חסינות מפני טעויות. מערכות בקרת הכניסה, לרבות אינטרקומים, מתקדמות אחרי ההתפתחות בעולם המחשוב והגישה אליהן במערכות החדישות מתבצעת מכל מכשיר קצה, כולל מטלפון סלולרי, מכל מקום בארץ ובעולם.

מה כוללים הפתרונות החדשים למערכת ממוחשבת לשליטה על הכניסות מבית סינריון? מה יתרונותיה?

איך בוחרים ספק פתרון להתקנת בקרת כניסה חכמה, שמביא את הערך הכלכלי הטוב ביותר לעסק, בלי "ליפול בפח"?

 

חברת סינריון (Synerion) מערכות, שהמרכז שלה שוכן בפתח-תקווה, מספקת מגוון רחב של פתרונות ושירותים לשוק העסקי, בין היתר, פתרונות של אינטגרציה עם בקרת כניסה, שניתן לשלב אותם עם פתרונות ניהול מערך העובדים בעסק – "שעוני נוכחות", שגם הוא כולל אוסף של פתרונות מתקדמים, שרובם ככולם תוצרת "כחול לבן", מבית סינריון.

 

"סיפור לקוח": מרכז רפואי ברזילי יישם פרויקט ייחודי בתחום הבקרה והשליטה על כניסה למתקני בית החולים.

 

חברת "סינריון מערכות", שמתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, ו- GoTech Vision (מהיישוב שערי תקווה), שמפתחת מערכת לשליטה ובקרה בשם Genesys, חתמו על הסכם שיתוף פעולה בסוף 2016, כשהעסקה המשותפת הראשונה יושמה במחצית הראשונה של 2017 במרכז הרפואי ברזילי שבאשקלון. שיתוף הפעולה מאפשר שליטה ובקרה ממערכת מרכזית אחת, על מערכות בקרת הכניסה, האבטחה וניהול הנוכחות של העובדים בארגון. ההסכם מניב לחברות הכנסות של מיליוני ₪ ב-3 השנים הקרובות, והניב זכיות במספר פרויקטים משותפים.

המערכת פרי פיתוח "כחול לבן" בשם Genesys של Go Tech Vision, היא מערכת פשוטה להפעלה וידידותית למשתמש, מאפשרת שליטה ובקרה במערכות דוגמת מערכת הנוכחות ובקרת הכניסה של סינריון. השילוב מאפשר לקבוע מערך חוקים והתראות המאפשרים לנהל אמצעים שונים במצבי שגרה ובחירום תחת פלטפורמה אחודה.

"שיתוף הפעולה מאפשר מענה משולב עם מערכת בקרת הכניסה מתוצרת Rosslare מראש-העין, המשווקת ע"י סינריון, כמו גם מערכות של ויסוניק (מתל-אביב, מפעל הייצור בקרית גת), שמותקנות אצל לקוח", דיווח אפרים שילוני, מנהל תחום בקרת כניסה בסינריון מערכות. "זאת, בנוסף לשליטה ובקרה על מערכת הנוכחות של סינריון, מערכות אזעקה של פימה וריסקו, מצלמות ממגוון ספקים, שילוב LPR –  מחסומי כניסה לחניונים עם זיהוי הרכבים הנכנסים, מודול מבקרים ועוד. הכל נשלט באמצעות מערכת Genesys".

"שיתוף הפעולה עם סינריון, מרחיב את תפיסת הפתרון ההוליסטי של GoTech Vision המשקללת את מדיניות האבטחה הרצויה, יחד עם מרכיבי החומרה ויכולות השליטה והניהול הרצויות, תחת קורת גג אחת". דיווח יוסי כהן, בעלים ומנכ"ל" GoTech Vision. אנו שמים דגש רב על זיהוי הצרכים הנוכחים והעתידיים, שליטה מקיפה וניהול גמיש. יכולות אלו מבטיחות ללקוחות סקירה של תרחישים רבים ושונים ומתן מענה לצרכי הניהול של כלל הדרגים ובעלי התפקיד המעורבים. בזכות זאת, מושגת תאימות מוחלטת בין שכבות האבטחה והשליטה, יחד עם תמיכה עתידית בכל דרישה שתעלה".

 

מערכות בקרת כניסה ממוחשבת Genesys GoTech Vision

מה עוד התחדש בתחום בקרת כניסה, פתרונות חכמים וממוחשבים לשליטה על הכניסות לארגון מבית סינריון?

בעידן בו המידע כ"כ חשוף וזמין מכל מקום ולכל אחד, חשוב להגביר את רמת הביטחון האישי בסביבה הביתית ובסביבת העבודה. לכן, שילוב של פתרונות ביומטריים בבקרת כניסה הופכים להיות מקובלים.

 מערכות בקרת כניסה מאפשרות לכל בעל עסק או מנהל בארגון לפקח ולשלוט על האזורים עליהם הם רוצים להגן, ולמנוע כניסה של מי שאינם מורשים. מערכות אלו מנטרות כניסות ויציאות הן של עובדים והן של מבקרים / אורחים.

לסינריון מגוון פתרונות חכמים בתחום בקרת כניסה, בלתי ניתנים לפיצוח, לניהול הרשאות הכניסה והיציאה מהארגון ואתרים מוגדרים, לאבטחת כל מקום ולכל צורך עסקי. מערכות בקרת הכניסה משתלבות באופן מלא עם מערכת הנוכחות של Synerion, חוסכות את הצורך בהקמה כפולה של נתוני העובד, מאפשרות זרימת נתונים בין המערכות, ומבטיחות הטמעה קלה באמצעות ייבוא נתונים ממערכות קודמות בזמן ההקמה.

המערכות כוללות תוכנות לבקרת כניסה, מגוון בקרי כניסה וקוראי קרבה מיוחדים, לרבות RFID, טביעת אצבע, מערכות ביומטרית אחרות, שנותנים פתרון למגוון ארגונים עסקיים כגון: משרדים, מפעלים, ארגונים ביטחוניים, קיבוצים וכד', כמו גם למגזר הפרטי.

אחת ממערכות בקרת כניסה הפופולריות, שמפיצה ומתקינה סינריון, היא מערכת שפותחה בישראל ומיוצרת בישראל ע"י Rosslare (רוסלר), שמאפשרת שליטה על דלתות כניסה יציאה, מעליות, חדרי מחשבים ושרתים, מחלקות פיתוח, חניונים וכל אזור, שיש צורך לבקר את הכניסה אליו.

האינטגרציה בין מערכת בקרת הכניסה של רוסלר למערכת הנוכחות של סינריון, מספקת ללקוחות מספר רב של יתרונות:

  • אין צורך "להקים עובד" ב-2 מערכות.
  • ברגע שעובד הוקפא או סיים עבודה, גם הרשאת הכניסה שלו מבוטלת.
  • אפשרות להעברת תנועות מבקרת הכניסה למערכת הנוכחות במספר תצורות: כניסה ראשונה ויציאה אחרונה, או כל הכניסות והיציאות בסינון "הפסקות סיגריה" (יציאות קצרות עד כ-15 דקות).
  • יש מצלמות LPR לזיהוי מספרי רכב ופתיחת מחסומים בחניונים.
  • כרטיסים חכמים: מגוון קוראים, שניתן לספק ללקוח, לכל סוגי הכרטיסים החכמים כגון: שוטרים, חיילים, רב-קו, כרטיסים מוצפנים וקוראים המתקשרים עם סמארטפון (אנדרואיד ואפל) באמצעות אפליקציה.
  • קוראי קרבה מאושרים לשימוש בשבת: קוראי קרבה עם "הכשר" לשימוש במקומות "שומרי שבת" כגון בתי חולים, בתי אבות וכד'.
  • בקר 825 – מענה לארגונים גדולים, שצריכים לאבטח אזורים רבים בו זמנית.
  • בקר כניסה של רוסלר ל-4 דלתות כניסה, או 2 דלתות כניסה ויציאה (ל-4 קוראים).
  • עד 100,000 מורשים. זיכרון פנימי של עד 500,000 תנועות על כרטיס SD.
  • אפשרות הרחבה ל-4 קוראים עם הוספת כרטיס D-825  לשליטה ב-50 דלתות בו זמנית.
  • ניתן להוסיף כרטיסים לשליטה על ממסרים, מעליות, input ו-output, כמו גם דלתות אינטרלוק (מערכת המותקנת ב-2 דלתות ומונעת את פתיחתן במקביל).
  • מתאים לשימוש המגזר הרפואי ותעשיית האלקטרוניקה, גם במתקנים הנמצאים תחת רגולציה ותקנים מחמירים.
  • ל-Rosslare AC-825IP ניתן להתקין קוראים בתקן OSDP (תקן בינלאומי לבקרת כניסה).

 

"סיפורי לקוח" מוצלח נוסף בתחום מערכת בקרת כניסה מבית סינריון:

קבלת פנים חמה לאורחים. חסימת כניסה של בלתי מורשים: מערכת בקרת כניסה במלון

שרתון תל-אביב.

מלון שרתון תל-אביב נמצא על קו החוף של תל-אביב, עם 318 חדרי אירוח וסוויטות, בריכה, חדר כושר, ספא, טרקליני אירוח ועוד, עם צוות קבוע של כ-300 עובדים, שמתוגבר בעובדים עונתיים מחברות כ"א ב"תקופות הבוערות".

 

האתגרים

בפני הנהלת המלון עמדו 2 אתגרים, שלכאורה לא היה קשר ביניהם:

אבטחה – האתגר הראשון הוא מחויבות המלון לתחושת הביטחון האישי של אורחיו מרגע הצ'ק אין ועד הצ'ק אאוט. לכן מקפיד המלון על מערך אבטחה יעיל ומהימן ושימת דגש על בניית המוכנות ויכולת התגובה במצבים שבשגרה ובמצבי חירום. זהו שילוב בין כוח אדם מיומן לבין פתרונות טכנולוגים. כחלק ממערך האבטחה, חשוב היה למלון להפעיל אמצעים טכנולוגיים נוספים, כדי למנוע כניסה של מבקרים בלתי קרואים ואף של עובדים לאזורים אליהם אינם אמורים להיכנס, וזאת בנוסף למצלמות האבטחה הקיימות.

נוכחות עובדים – האתגר השני היה איסוף נתוני הנוכחות של עובדי המלון באמצעות מערכת אמינה, שתחליף את שעוני הנוכחות מרובי התקלות, שלא אפשרו זרימת מידע מלא, בקרה שוטפת על נוכחות עובדים, וכתוצאה מכך גם גרמו לעומס של עבודה אדמיניסטרטיבית לקראת הכנת המשכורות.

"הבחירה בפתרונות בקרת הכניסה של סינריון הייתה ברורה. זו מערכת אמינה יציבה, שפועלת באינטגרציה למערכת הנוכחות. אך מעבר לכך, מדובר בידע מקצועי המקיף וטיב השירות", מדווח ירון פורת, מנהל מערכות מידע, שרתון ת"א.

הפתרון שנבחר: בקרת כניסה של Synerion.

הבחירה במערכת בקרת הכניסה של סינריון, אפשרה למלון למעשה "לתפוס שתי ציפורים במכה אחת". פתרונות בקרת הכניסה של סינריון, שמותקנים ברחבי המלון באזורים כגון: חדר הכספות, מחסנים (שבמלונות יוקרה מכילים גם מוצרי מזון ומשקאות יקרים במיוחד), משרדים ועוד, מאפשרים כניסה מבוקרת של מורשים בלבד ובקרה מדויקת של: מי נכנס, להיכן ומתי.

גם באזורים "ציבוריים" יותר, כגון לובי המלון, יש צורך באבטחה של נקודות רגישות כדוגמת דלת הכניסה הראשית בלובי, הניתנת לפתיחה רק ע"י אנשי הצוות. חיבור של בקרת הכניסה למערכת בקרת אש, מבטיח כי במקרה חירום גם דלת זו תפתח ותישאר פתוחה.

המערכת גם נותנת מענה במידת הצורך בעת הפעלת נהלי חירום. בלחיצת כפתור ניתן להפיק רשימה של כל העובדים הנמצאים באותו רגע בשטח המלון, כדי שכל הנוכחים יתגייסו למשימה, שהוגדרה להם, במהירות וביעילות.

אולם מעבר למענה לצרכי האבטחה, שמספקת מערכת בקרת הכניסה, היא משמשת גם לצורך דיווח הנוכחות של העובד. "לאינטגרציה בין מערכת בקרת הכניסה למערכת הנוכחות של סינריון הפועלת במלון מזה למעלה מ-15 שנה, יש מספר יתרונות", מסביר ירון פורת. "מכיוון שמדובר במערכות אמינות ויציבות, ניתן להבטיח איסוף רציף של נתוני כניסה ויציאה, וזרימה שוטפת של המידע בין המערכות לצורך ניהול זמן ונוכחות של העובדים. בנוסף, אין צורך להקים עובד חדש ב-2 מערכות שונות. המידע עובר ממערכת אחת לשנייה, וכל זאת כ"פתרון מדף", שחוסך את הצורך בבניית ממשק ייעודי בין מערכת האיסוף למערכת הנוכחות".

בנוסף לתיעוד הכניסות והיציאות לצורך חישוב הנוכחות של העובד, המערכת מנטרת גם את שעות הנוכחות של עובדי חברות כ"א המתגברים את העובדים הקבועים של המלון בעונות השיא, ומאפשרת הפקת דו"ח (בפורמטים שונים כגון אקסל וטקסט), שמועבר למעסיק לצורך הכנת משכורות.

"הבחירה בפתרונות בקרת הכניסה של סינריון הייתה ברורה. זו מערכת אמינה יציבה, שפועלת באינטגרציה למערכת הנוכחות. אך מעבר לכך, מדובר בידע המקצועי המקיף וטיב השירות", אומר ירון פורת. "כמו במקרה של מערכת הנוכחות, שבה אנו דבקים לאורך השנים בזכות הידע והניסיון של אנשי סינריון ויכולתם לתת מענה מיטבי לצרכים המיוחדים של ענף המלונאות, כך גם בתחום בקרת הכניסה. ההבנה המקצועית של צוות בקרת הכניסה של סינריון אפשרה התאמת אמצעי בקרת הכניסה הנכון ביותר לכל צורך, שהרי אין דין מחסן כדין דלת המיועדת לכניסת מזוודות האורחים, וזאת תוך ראיית התמונה הכוללת".

היתרונות שסיפקה המערכת להנהלת המלון:

  • שליטה מרכזית על כניסות לאזורים מאובטחים.
  • מוכנות במקרה של הפעלת נהלי חירום.
  • תחושת ביטחון מוגברת.
  • עצם קיומה של מערכת בקרת כניסה מהווה גורם מרתיע.
  • העברה שוטפת של מידע למערכת נוכחות עובדים.
  • בקרה על שעות עבודה של קבלני משנה ועובדי חברת כ"א.
  • אין צורך בשעוני נוכחות.
  • מערכת אמינה ויציבה.
  • ידע מקצועי ושירות מצוין ומהיר.

מערכות נוספות מבית סינריון הפועלות במלון שרתון ת"א: ניהול זמן ונוכחות עובדים, סידור עבודה כולל התראות בפני חריגה מדיני עבודה, ומערכת גיוס עובדים.

 


לאן הולך תחום מערכת בקרת כניסה
IP ממוחשבת?

המונח אינטרקום של היום כולל סביבו פתרונות חדשים, שכלל אינם דומים לאינטרקומים של העבר. בכלל זה אפשר לראות פתרונות של קודנים עם שלל אפשרויות לפתיחת השער (החל מהקשה על מספרים, חיוג סלולרי, צ'יפ קרבה, זיהוי ביומטרי, שילוב עם מצלמת אבטחה ועוד). ההבדל המרכזי בין קודן לאינטרקום הוא, שבקודן האישור לכניסה מתקבל מתוך המכשיר עצמו (למשל ע"י הקשת קוד, או טביעת אצבע) ואין צורך באישור מרחוק, או שיחת אישור, כמו שיש באינטרקום. לכן, שילוב של 2 המוצרים בתוך מוצר אחד מספק רמה גבוהה יותר של בקרת כניסה.

במציאות ביטחונית וחברתית כמו זו הקיימת בישראל, מערכות "בקרת כניסה" לרבות מערכת אינטרקום (המשולבת במקרים רבים עם מצלמת אבטחה), הופכות להיות מצרך חיוני והן בהחלט ממדרות את המשרדים והעסקים מאורחים בלתי רצויים ומשמשות גם כ"בקרת כניסה" לעובדים, לספקים, לאורחים ולרכבים.

כיום, ניתן לרכוש ולהתקין פתרון מלא למערכת בקרת כניסה ממוחשבת לבתים ולעסקים מבוססת IP (פרוטוקול האינטרנט), כשיש אופציה (שמאוד מומלצת) להוסיף מצלמת אבטחה לאינטרקום, רצוי מאוד מצלמת אבטחה, שגם כן מבוססת IP ולבחון שילוב של קודן לכניסות עם צורך ברמת סינון גבוהה יותר. זאת, בשונה מהמערכות הוותיקות הקיימות בשוק, שהן מערכות קנייניות (פרטיות) עם פרוטוקולים פרטיים ואי יכולת להתחבר לרשת האינטרנט ולמוצרים חדשים הקיימים בשוק, דוגמת מצלמות אבטחה וסנסורים של "בית ועסק חכם".

תחום מצלמות האבטחה, שמתלווה לפתרונות של בקרת כניסה, התקדם במהירות ממצלמות אנלוגיות פשוטות למצלמות דיגיטליות מבוססות IP  (פרוטוקול האינטרנט) ובאיכות עד 4K (פי 4 מאיכות HD) ושכעת הן עוברות לקישור דרך הענן, ברשת האינטרנט. מצלמות אבטחה IP מתקדמות מגיעות כיום כחלק בלתי נפרד ממערכות אינטרקום ופנקודים, לשליטה על כניסות ושערים, בעסקים, במשרדים ובבניינים, שרוצים לפקח על הנכנסים דרכם.

ההמלצה הברורה היא להחליף את מערכת האינטרקום אחת ל-10 שנים. זאת, גם בגלל שמערכות אינטרקום מתקלקלות (כמו כל מכשיר אלקטרוני) וגם משום שמערכות האינטרקום החדשות מספקות מענה רחב וטוב יותר למשתמשים בהם. מומלץ לא לחסוך בכסף ולרכוש את המוצר הטוב והמשוכלל ביותר הנמצא בשוק.

הכיוון של השוק היום הוא: "אינטרקום ללא אינטרקום". זו מערכת חדשנית בהישג יד של כל משרד וכל בעל עסק, ללא צורך בהתקנת מכשור במשרד או בעסק. אין צורך בהכנת תשתית בבניין ואין צורך להיות במשרד או בעסק כדי לענות. הפתרונות באים עם התאמת מוצרים אישית לצרכים של כל משרד ועסק.

ניתן בגישה זו לבצע פתיחת שער או מחסום מרחוק באמצעות חיוג מטלפון סלולרי, שהוגדר כמורשה לפתיחה, וניתן לחבר מצלמה קווית או אלחוטית לאינטרקום הזה, כדי לזהות ולתעד את הכניסה והיציאה של אנשים ורכבים דרך השער או הפתח הנמצא תחת השליטה של מערכת האינטרקום המתקדמת הזו.

במערכות אינטרקום חדשות רבות מורכבת מצלמת אינפרא-אדום, שמעבירה תמונה מלאה של מי שנמצא בצד השני של הדלת, גם בחשיכה, ללא צורך במקור תאורה. מלבד הקול (שקיים תמיד במערכת אינטרקום), מתווספת גם תמונה בכל תנאי תאורה (גם בחשיכה מוחלטת) וכך, נוצר זיהוי ודאי של האדם העומד מאחורי הדלת.

האם יש דרך להתקין אינטרקום בלי מערכות החוטים הישנות ולחבר אליו מצלמות אבטחה של בית חכם (או עסק חכם)? התשובה היא כן. זה נעשה באמצעות הסלולר (או האלחוט: WiFi, או Z-Wave, או במקרים מסוימים לאור צרכים ספציפיים, בטכנולוגיות אלחוט נוספות דוגמת: RFID ובלוטוס').

הפתרונות הללו מכונים בשם אינטרקום סלולרי, למרות שהן יכולות להיות מחוברות גם באלחוט, ולא בסלולר. למרות שניתן להתקין את מערכות האינטרקום החדשות הללו לבד, מומלץ, שההתקנה תיעשה ע"י מתקין מומחה בתחום.

לעיתים, בעלי האינטרקום (בעיקר בעסקים קטנים) יעדיפו אינטרקום ללא חוטים אך מבוסס WiFi ולא סלולר (לחסוך בהוצאות הסלולר). זה אותו פתרון בדיוק כמו החיוג הסלולרי, שכן הצורך בחיווט נעלם. אולם, יש כאן צורך להקים רשת WiFi במשרד, בעסק או בבניין, כדי להעביר את התשדורת מבחוץ אל הסמארטפונים, שבידי העובדים והמנהלים, או לחבר את רשת ה-WiFi לאינטרנט של המשרד העסק ולחבר את הסמארטפונים בשירות ענן דרך האינטרנט אל האינטרקום.

המחירים של המוצרים בתחום זה מאוד מגוונים, תלוי בהיקף היכולות הקיימות באינטרקום, במצלמה ובכל האביזרים והיכולות הנלוות. יש לקחת בחשבון, שאם מעוניינים להקליט את הווידיאו המופק מהמצלמות, יש לרכוש מערכת הקלטה (DVRNVR) למצלמה או למצלמות (מייקר את ההוצאה באלפי ₪), או לרכוש שירות הקלטות ממצלמות בענן (יותר מומלץ).

יש לקחת בחשבון, שאינטרקומים אלחוטיים (ללא מודם סלולרי וקו סלולרי), מבוססי WiFi או טכנולוגיות אלחוט אחרות דוגמת RFID, זולים באופן משמעותי מאינטרקומים מבוססי חיבור סלולרי, או המשלבים סלולר ואלחוט יחד. כ"כ, הקלטות וידיאו ממצלמת אבטחה בענן זולה בהרבה מהקלטה בשרת מקומי, או בהתקן הקלטה מקומי.

 

שורה תחתונה בתחום מערכת בקרת כניסה ממוחשבות ומשולבות ב"ניהול עובדים":  

בבחירת ספק מערכת מתקדמת לבקרת כניסה, יש להשקיע מחשבה ולקבל החלטות רק לאחר הבנת הצרכים של בעל העסק. קודם כל, יש לקבל החלטה אם בכלל מעוניינים במערכת מבוססת IP וטביעת אצבע )או שיטה ביומטרית אחרת), או בתצורה אחרת המתאימה לצרכי העסק, מנהליו ועובדיו. לאחר מכן יש להחליט אם בוחרים בפתרון שכולל את ניהול המערכת והקלטת הווידיאו ממצלמת האבטחה – בענן.

ספקי פתרונות בענן לבקרת כניסה מספקים כיום פתרונות מתקדמים יותר מהפתרונות שאינם בענן. יש גם לקבל החלטה אם לשלב קודן במערכת להגברת רמת הבקרה על הכניסה ואיזה סוג של בקרת כניסה ליישם (בקצה העליון של הפתרונות מדובר בבקרה ביומטרית דוגמת: טביעות אצבע, זיהוי קולי, צילום רשתית העין, או צילום פנים).

יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית". מומלץ לבדוק באינטרנט חוות דעת על הספק שבו בוחרים ואם אין תלונות על רמת ההתקנה והשירות שלו. יש לזכור, שהצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, או של משרד רואי חשבון.

 

לכן, נשאלות כאן השאלות:

מה הבעיה הגדולה ביותר הקיימת בתחום בקרת הכניסה לעסק שלך למשרד שלך, שאתה מאמין, שתוכל לפתור באמצעות מערכת בקרת כניסה ממוחשבת משולבת ביומטרי?

 אם יש לך כבר מערכת מתקדמת לבקרת כניסה, ממה אתה לא מרוצה מהפתרון הזה? שתף אותנו.

 איך אתה חושב, שאני יכול לעזור לך לבחור את ספק מערכת בקרת כניסה ממוחשבת המתאימה לצרכיך?

 

לקבלת מידע נוסף על השירותים שלנו לתחום מערכות בקרת כניסה וביטחון, נא השאירו פרטים ומהנדס מומחה יחזור אליכם בהקדם.

 

 Synerion Customer Testimonials

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים