מערכת לשיחות ועידה לעסקים: מה התחדש? (מידע חדש וטיפים)

מערכת לשיחות ועידה לעסקים

 

 

תקציר:

  • איך בוחרים מערכת מתקדמת לשיחות ועידה המתאימה לצרכי העסק?

  • מה חשוב לעסקים לדעת טרם בחירת פתרון של מערכת לשיחות ועידה?

  • האם הפתרונות של ארגוקום ErgoCom מתאימים לעסק שלך?

 

שיחות ועידה בווידאו מניעות את העסקים המודרניים להצלחה באמצעות ייעול התקשורת והפחתת העלויות. שיחות ועידה הן מוצר הנדרש לעסקים מכל סדר גודל ובכל תחום.

חברת ארגוקום (Ergocom) מראשון לציון, שהיא "מובילת שוק" בישראל בתחום טלפוני IP  מתקדמים לעסקים ולארגונים, מציגה 2 קווי פתרונות בתחום הזה: קו מוצרי Yealink וקו מוצרי AVer. קווי המוצרים הללו משלימים זה את זה ויכולים לעבוד במשותף באופן שקוף.

Yealink פועלת לחדשנות ולשיפור הנגישות והגמישות של תקשורת עסקית בווידאו, וכעת, Yealink התקדמה לצעד הבא, עם פתרונות תקשורת מרובות אתרים שלמים יותר, מתקדמים יותר ומאובטחים יותר. בין המוצרים החדשים: שרת הפגישות של Yealink ומערכת החדרים VC800, שכוללת את ה-MCU ( מוקד שיחות וידיאו) החזק ביותר בתעשייה, עם קיבולת מובנית של 25 משתתפים בו זמנית, ללא כל צורך בשום חומרה נוספת.

מערכת לשיחות ועידה לעסקים

 

מה כולל הפתרון של ארגוקום – Yealink?

 

א. שרת הפגישות של YMS) Yealink):

YMS הוא תשתית מבוססת ענן לשיחות ועידה בווידאו המכילה מספר רכיבים, כולל MCU, רישום, יומן, שרת Traversal (כדי לעבור ב"חומות אש" ארגוניות), שרת ניהול פגישות ומכשירים ועוד.

פתרון זה המאפשר גישה לנקודות קצה שונות, כולל מערכות חדר, טלפוני וידאו, אפליקציות לנייד, תוכנות למחשב, Web clients, חשבונות Skype לעסקים  ועוד.

התכונות העיקריות של המערכת:

  • ארכיטקטורה מבוזרת מבוססת ענן.
  • תמיכה בווירטואליזציה: VMWare ו-Hyper-V.
  • שילוב MCU, רישום, יומן, שרת Traversal, שרת ניהול פגישות ומכשירים
  • תמיכה בחדר ישיבות וירטואלי (VMR).
  • תמיכה בישיבות מתוזמנת (באמצעות Outlook, או דפדפן) ובישיבות מידיות.
  • תמיכה בבקרה על הישיבה: מצב דיבורית, השתקת כולם, הזמנה/סילוק, נעילה, שינוי תצורה וכו’.
  • אינטגרציה מיטבית עם שלל נקודות הקצה של Yealink, תמיכה בגישה לשיחת ועידה בלחיצה בודדת.

 

ב. מערכות לשיחות וידיאו עסקיות.

בקו המערכות יש מספר לא קטן של דגמים לפי הצורך של כל עסק בכל סדר גודל. המערכת הקטנה ביותר נקראת VC110 והמערכת הכי מתקדמת וחדשה נקראת VC800, כשבאמצע יש עוד דגמים.

VC110 היא יחידת קצה חדשנית לשיחות ועידה בווידאו ברזולוציה של 1080 Full-HD המיועדת לחדרי ישיבות קטנים. המערכת עוצבה כך, שתאפשר ועידת וידאו באיכות גבוהה, ממשק קל וידידותי למשתמש, קלות התקנה ובעיקר יחס גבוהה של עלות תועלת. VC110 היא ללא ספק יחידת הקצה הטובה ביותר למערכת ועידה בווידאו המעניקה חוויה בלתי רגילה של וידאו ושמע, לעסקים קטנים.

VC800 היא הדור הבא של סדרת VC של Yealink לשיחות ועידה בווידאו, והיא כוללת תמיכה ב-H.265/HEVC וב-Opus ואת קיבולת ה-MCU החזקה ביותר בתעשייה – עד 25 משתתפים עם יכולת חלוקה ל-2 חדרי ישיבות וירטואליים. VC800 תומכת בתזמון ישיבות ובגישה לישיבה בלחיצה אחת, באמצעות שירות ניהול הישיבות תוך שילוב מערכת תקשורת בענן של Yealink.

התכונות העיקריות של מערכת VC800:

  • עיצוב .All-in-one
  • רישיון רב-מוקדי לשיחת ועידה בווידאו של עד 24 משתתפים (MCU) עם אפשרות חלוקה ל-2 חדרי ישיבות וירטואליים.
  • אפשרות הזמנת הרישיון לתמיכה בעד 8, 16, 24 משתתפים.
  • תאימות לעבודה עם מספר רב של פתרונות מבוססי ענן.
  • תמיכה במקודדי וידאו H.265/ HEVC/ H.264 High Profile ובמקודד קול Opus 8-48KHz)).
  • תמיכה ב-2 פרוטוקולים H.323 ו-SIP.
  • תמיכה בפרוטוקול H.239/BFCP.
  • וידאו ושיתוף תכנים באיכות Full-HD 1080P30.
  • מצלמת PTZ עם זום אופטי 12X, וזווית ראיה של 70 מעלות.
  • מצוידת בטלפון עם מסך מגע בגודל 5 אינץ’ עם הרחבה של 2מיקרופונים אלחוטיים נוספים (CP960).
  • קליטת שמע ממרחק של עד 6 מטרים/360 מעלות.
  • Open API, יכולת עבודה עם מערכת שליטה /Crestron/AMX
  • יציאת רשת אחת 10/100/1000M.
  • 2 יציאות HDMI, כניסת HDMI, כניסת Mini-DP, Line-in, Line-out, 2 שקעי USB.

 

מצלמות וידיאו של Aver:

המצלמות הללו משתלבות במערכת של Yealink ללא כל צורך בהתאמות. יש מגוון רחב של מצלמות בעיקר מצלמות מבוססות חיבור מהיר של USB, החל ממצלמות עממיות וכלה במצלמות יוקרה מתקדמות.

המצלמה הכי פופולרית היא: AVer VC520 All-in-One Video and Audio USB Conference Camera System. מחירה בארה"ב קרוב לאלף דולרים וכך גם מחירה בישראל (לא כולל עלויות התקנה ועליות ביטוח ותחזוקה).

מערכת שיחות הוועידה VC520 היא כלי חיוני לשיתוף וידאו לעסקים המנהלים שיחות ועידה מבוססות אינטרנט או ענן. VC520 מתאימה לחדרי הישיבות מכל הגדלים, מחדרים צפופים ועד חדרי ישבות גדולים.

הערכה כוללת מצלמה בעלת זום עוצמתי ודיבורית מתקדמת, מכשירים המספקים תמונות איכותיות ועשירות בפרטים ואיכות צליל גבוהה המספקת את הצרכים של מרבית העסקים.

ממשק ה-Plug-and-play שלה מאפשר לקיים שיחת וידאו באיכות גבוהה, באמצעות חיבור למחבר USB פשוט.

מאפיינים של המערכת:

  • ממשק – USB 2.0.
  • מצלמת PTZ.
  • דחיסת וידאו –/YUV / MJPEG / H.264
  • וידאו באיכות – Full HD 1080p.
  • זום אופטי 12X.
  • זווית צפייה רחבה – 82⁰, זווית צידוד 260⁰ (Pan), זווית הטיה Tilt) 115⁰).
  • עד 10 מצבי צילום מוגדרים מראש.
  • דיבורית: דופלקס מלא, 3 מיקרופונים מסוג Uni-directional, טווח כיסוי מיקרופון – קוטר 9 מטר, כולל מקשי מגע לכיוון עוצמת השמע.
  • יציאת Line-In 3.5mm.
  • הספק רמקול – 10W.
  • שלט רחוק.
  • אפשרות תלייה על הקיר / תקרה.
  • שליטה מרחוק -RS232 .

 

בסדרת המצלמות הקטנות, מצלמות USB, המצלמה המתקדמת והפופולרית ביותר: CAM340, שמחירה בארה"ב וגם בישראל כ-340 דולרים. אין צורך בהתקנה כי מאוד פשוט להתקין את המערכת הזו לבד, כי הכל Plug & Play.

תכונות עיקריות של CAM340:

  • מצלמת K4.
  • ממשק – USB 3.0.
  • דחיסת וידאו -YUV / MJPEG .
  • וידאו באיכות – Ultra HD 1080p.
  • זווית צפייה רחבה – 94⁰.
  • זום אופטי 4X.
  • תריס פרטיות.
  • 1 מיקרופון מסוג Uni-directional.
  • יציאת Line-Out 3.5 mm.
  • יישום – App PTZ Windows.

 

ג. טלפוני IP מתקדמים לשיחות ועידה בווידיאו.

יש בסדרה זו 2 דגמים: TG49G ו-T58V. הראשון מכיל מערכת הפעלה של החברה והשני מכיל מערכת הפעלה אנדרואיד. בשניהם יש מסך מגע גדול (8 אינץ' ו-7 אינץ').

התכונות של טלפון לשיחות וידיאו T58V:

  • מערכת הפעלה Android 5.1.1 ניתנת לשדרוג מרחוק.
  • מסך מגע מתכוונן 7 אינץ’ (1024×600).
  • מצלמת HD ותמיכה בשיחת וידאו עד 720/P30
  • תמיכה מובנית ב- Wi-Fi (802.111b/g/n) ו-Bluetooth 4.0+.
  • מקודד וידאו H.264 High Profile ומקודד קול Opus.
  • שיחת ועידה בווידאו ל-3 משתתפים ושיחת ועידה מעורבת קול/וידאו ל-5 משתתפים.
  • תמיכה בקישור ליחידת הרחבה עם מסך צבעוני ובתלייה על קיר.

 

ד. אפליקציות למחשב ולנייד.

ניתן להריץ שיחות ועידה מכל מחשב נייח או נייד ומכל סמארטפון, באמצעות אפליקציה מתאימה. יש תמיכה מלאה באנדרואיד וב-iOS של אפל וכל התכונות של המערכת נשמרות גם על הסמארטפון. כך, שאפשר להצטרף לשיחת הוועידה באופן שקוף מכל מקום בעולם.

 

יודגש, שטלפוני IP של הדור החדש הופכים להיות סוג של "מכשיר סלולרי" קבוע המונח על השולחן במשרד, משום שהטלפונים הללו הפכו להיות מבוססי מסך מגע צבעוני ומערכת הפעלה אנדרואיד, בדיוק כמו בסמארטפונים מבוססי אנדרואיד, שכמעט כל אחד מחזיק בידו.

 

אולם, בגלל הביקוש, שעדיין קיים לטלפונים עסקיים פיזיים על השולחן, חברה כמו ארגוקום מקבוצת אבדור  מוכרת בשנה מעל ל-20 אלף טלפוני IP פיזיים מדגמים שונים (דרך רשת של מפיצים, חברות תקשורת, ספקי האינטרנט ואינטגרטורים), בגלל הדרישה הבלתי נגמרת הזו לטלפונים פיזיים על השולחן, בעסקים ובארגונים. מרכזיה פיזית מארגקום נמכרת במחיר של 1,500 ₪ ומעלה (תלוי בכמות השלוחות, התכונות והיכולות של המרכזיה ובשם המותג של המרכזיה. ארגוקום מקדמת מכירת מרכזיות בשם המותג YeaStar).

ארגוקום היא לא החברה היחידה בשוק הזה בישראל (של הפצה ומכירה של טלפונים עסקיים פיזיים ומרכזיות פיזיות), גם קבוצת גטר (שבין היתר, רכשה את קו המוצרים של פוקוס טלקום), מייבאת ומוכרת כמות דומה (ואולי אף גדולה יותר) של טלפונים פיזיים ומרכזיות פיזיות לעסקים בישראל. גטר-טק, מקבוצת גטר, מתמחה בקו המוצרים הטלפוניים של המותגים: Snom, Positron ו-Grandstream. יש עוד יבואנים רבים בתחום זה בישראל, אבל הם די קטנים (יחסית) וזניחים, מול גטר וארגוקום, שהם מובילי השוק הזה בישראל.

במציאות של השוק העסקי הישראלי, חלק לא קטן מבעלי העסקים בישראל, אינם מעכלים עדיין את העובדה, שהטלפון החכם – הסמארטפון, שיש להם ולעובדיהם ביד, יכול להיות גם השלוחה של הטלפון העסקי שלהם ומחובר למרכזיה העסקית, בדיוק כמו כל טלפון עסקי שולחני משוכלל, ואין צורך בכפילות הזו.

מערכת לשיחות ועידה לעסקים

תשובות קצרות לשאלות נפוצות:

  1. מה נדרש לבדוק טרם רכישת טלפוני IP לשיחות וידיאו למשרד?

טרם הרכישה מומלץ לבצע את הפעולות והבדיקות הבאות:

  • לבדוק את צרכי העסק בתחום התקשורת והטלפוניה במבט של 5 שנים קדימה (לפחות).
  • השאלה הבסיסית הראשונה, שיש לשאול: האם בכלל יש צורך במרכזיה טלפונית (פיזית) בעסק והאם לא כדאי לחבר את הסמארטפונים של העובדים למרכזיה העסקית, שתהיה בענן?
  • להחליט אם העסק זקוק למערכות תקשורת (מרכזיות טלפון) מקומיות (On Premise), או וירטואליות (דוגמת IP-Centrex, Hosted PBX ו-VPS), או טלפוניה בענן.
  • להחליט אם בעסק יהיה שימוש כעת או בקרוב במערכות טלפוניה חברתיות – עסקיות דוגמת "סקייפ לעסקים" המשולבות עם "אופיס 365" (או מערכות חברתיות מספקים מתחרים הקיימים בתחום הזה).
  • להחליט מהן התכונות הנדרשות מהמרכזייה ומהטלפונים הנלווים למרכזיה לצרכי העבודה ובמיוחד בתחום "העבודה הקבוצתית" ומעבר ל"תקשורת אחודה".
  1. מה נדרש לבדוק ברכישת דגם מסוים של טלפון IP לשיחות וידיאו למשרד?


  • תאימות מלאה לתקן SIP. זה תנאי בסיסי מחייב לכל מרכזית IP ולכל טלפון IP מכל סוג.
  • תמיכה מלאה בעברית (חובה, ברוב העסקים בישראל).
  • תאימות לסקייפ (או למערכת VoIP אחרת) – בכל מקום, שבו כבר נעשה או ייעשה בקרוב שימוש ב-Office 365 ובשירותי הענן של מיקרוסופט (או של כל חברה מתחרה).
  • מערכת אבטחה והגנה מלאה ומקיפה מובנית במרכזיה, או כשירות נלווה למרכזיה.
  • רמת שרידות והתאוששות מתקלות (או מאסון) מהירה.
  • יכולת הקלטת שיחות מובנית (דרישה רגולטורית, שכבר קיימת בתחומי פעילות עסקית רבים).
  • יכולות של Call Center בסיסיות עם ממשק CTI (נדרש בכל עסק המספק שירות ותמיכה טלפונית).
  • תמיכה ב"שיחות ועידה" מכל סוג לפי צרכי העסק.
  • יכולות של BI (ר"ת: Business Intelligence), כדי להפיק תועלת עסקית מהמרכזיה ויכולת ניתוח והסקת מסקנות מהתעבורה העוברת בה.
  • תאימות ומוכנות לטכנולוגיות טלפוניה חדשות (ובמיוחד טכנולוגית WebRTC).
  • חיבור לנתב שיחות (אם נתב השיחות אינו חלק מובנה במרכזיה).
  • חיבור קל ומהיר לשלוחות סלולריות בסמארטפון (וברשתות WiFi, היכן שיש).
  • תכונות נוספות הנדרשות לפי צרכים ספציפיים של העסק ועובדיו: אפשרות לחיבור ל-LDAP עסקי, יכולת חיבור ל-Outlook, אפשרות תמיכה מלאה ב"תקשורת אחודה" (Unified Communication-UC), אפשרות לזיהוי קולי (ולניתוב שיחות קולי), אפשרות תמיכה מלאה ב"עבודה קבוצתית", אפשרות לניהול עצמי בפורטל אינטרנטי, כולל ניהול יכולות המתקדמות דוגמת: Fax2Mail, העברת הודעות תא קולי למייל, ניהול קל של המספרים והתאים הקוליים של כל העובדים, פורטל אישי לכל עובד בשליטתו המלאה, חיבור קל לשירותים נוספים ומקבילים ולמערכות מקבילות דוגמת: מערכות פיקוח כניסה, מצלמות אבטחה, מערכות אבטחה אלקטרוניות, מערכות כיבוי אש וגילוי עשן, מערכות כריזה ועוד.
  1. מהם היתרונות בשימוש בטלפוני IP ובמרכזיית IP בענן?

היתרונות של שימוש במרכזיית IP אחת בענן, שתספק שירותים טלפוניים לכל השלוחות והסניפים בכל מקום בארץ ובעולם, הם די ברורים:

  • כל השיחות בתוך העסק ובין כל שלוחותיו הן שיחות פנימיות (בד"כ ללא עלות, או בעלות אפסית).
  • ניתן לשלוט יותר בקלות על ההוצאות של העסק על טלפוניה ותקשורת מקומית ובינ"ל.
  • ניתן להגן טוב יותר על שיחות טלפון רגישות וחשובות.
  • ניתן לשלוט טוב יותר על איכות השיחות, קצה לקצה.
  • שירותי ערך מוסף דוגמת: הקלטת שירות, Call Center, ניידות בשימוש בסמארטפונים, הגנות סייבר, גיבוי ועוד, הם חלק בלתי נפרד מהשירות (ובעלויות אפסיות) ולא דורשים אינטגרציה מספקים חיצוניים.
  • ניתן לשלב טוב יותר שירותי "שיחות ועידה", כולל שימוש בווידיאו ל"שיחות ועידה".
  • ניתן לנתב טוב יותר שיחות של לקוחות ושותפים לשלוחה המתאימה.
  • ניתן לשלב טוב יותר מערכות ל"עבודה קבוצתית" הנפוצות כיום בעולם העסקי (דוגמת Slack, Jive, Workplace, WhatsApp for Business, סקייפ לעסקים, G Suite, Rainbow, Quip, Yammer, Microsoft Teams, Cisco Jabber, Cisco Spark, IBM Connections ועוד). מיקרוסופט החלה לדחוף במהלך של 2018 את הפתרון של Microsoft Teams (מגיע גם בחבילת אופיס 365), שיחליף במהלך הדרגתי, שייקח כמה שנים, את הפתרונות האחרים של "עבודה קבוצתית" דוגמת Yammer וסקייפ לעסקים. מול אלה יש את הפתרון בשם Rainbow של ALE, שהוא חינמי לחלוטין לעסקים ברמת ה-SMB, עם יכולות מתקדמות ביותר, והפתרון של פייסבוק דוגמת Workplace הזוכה בשנה האחרונה להצלחה עצומה בקרב עסקים קטנים עד בינוניים בכל רחבי העולם. החלק החשוב ביותר בשירות Workplace של פייסבוק: השירות הזה, ברמה הבסיסית שלו, הוא חינמי לחלוטין. ניתן להתנסות 90 יום ללא עלות בשירותי הפרימיום, ולהחליט אם לקחת את חבילת הפרימיום, שמסופקת במחירים מצחיקים: 3 דולרים לחודש לכל משתמש קצה עד 1,000 משתמשים, 2 דולרים לחודש מ-1,000 משתמשים עד 10,000 משתמשים, ו-1 דולר לכל משתמש נוסף מעל ל-10,000 משתמשים. לרוב העסקים ברמת ה-SMB וה-SME, החבילה הבסיסית והחינמית מספקת, למעשה, כמעט את כל הצרכים שלהם ל"עבודה קבוצתית" ותקשורת עסקית.
  • יש גם פתרונות נוספים ופחות מוכרים ל"עבודה קבוצתית וחברתית" הקיימים בשוק העולמי והישראלי וחלקן פרי פיתוח ישראלי: Unison, TIBCO, Huddle, CotApp, ButN, MailBox, MeetTheBoss, Fastsee Zoho Social, Dapulse, Connecteam, PROCOMZO, (BroadSoft) Team-One, Trello (Altassian) ,Samsung DeX Sprinklr Memeni, Zoom, Veon,Unify Circuit, Fuze  MiTeam, Glip ,Redkix ,Avaya -Zang Space, Harmon.ie  ועוד. כך, שמדובר בשוק מאוד תחרותי עם מחירים נוחים (שמייתרים את הצורך במרכזיות פיזיות ישנות ויקרות).
  • ניתן לשלב במרכזיות בענן מערכות עיבוד וניתוח נתונים חכמות (AI, BI) וניתן לשלב בקלות טכנולוגיות תקשורת וטלפוניה מתקדמות (שהן העתיד של הטלפוניה העסקית) דוגמת WebRTC.
  • אין הוצאות הכרוכות בניהול של מרכזיה פיזית בעסק ובכלל זה: הקצאת שטח למרכזיה, חשמל, מיזוג אוויר, כבלים, תחזוקה שוטפת, ביטוח, חלפים, רישיונות, שדרוגים, עלויות הקלטות, עלויות הגנה (גם פיזית וגם מפני סייבר והונאות) וכיו"ב. בקיצור: "בור בלי תחתית" של הוצאות בלתי נשלטות, לאורך זמן, למי שנשאר "בעולם הישן" של מרכזיות פיזיות בעסק.
  1. האם צריך תשתית נפרדת למחשוב ולטלפוניה?

לא. ספקי השירות הוותיקים מעוניינים להנציח את המצב, שבו לעסק יש לפחות 2 תשתיות (למחשוב וטלפוניה).

כך, העסק ממשיך להיות "פרה חלבת" עבור הספקים הללו.

ספק, שאינו מציע לעסק לעבור לתשתית אחת אחודה, אינו ראוי להיות הספק של העסק. זאת, כי טובת העסק כלל לא עומדת מול עיניו, מעניין אותו רק זרם ההכנסות, שהוא יכול להמשיך לקבל לנצח מהעסק.

קל (יחסית) לשלב מכשירים ניידים (סמארטפונים, טאבלטים ומכשירים חכמים ניידים אחרים דוגמת: מסופונים, שעונים וצמידים חכמים ועוד) במרכזיה בענן. למעשה, זו הדרך הטובה ביותר לספק שירותי מרכזיה בענן לכל העובדים, גם כשהם בתנועה בכל מקום בארץ וברחבי העולם.

מכאן, שיש צורך בבדיקה מקצועית של הצרכים העסקיים הרבה לפני שמוציאים כסף ורוכשים מרכזיה פיזית לעסק, וכמובן כשרוכשים טלפוניים פיזיים לשולחן.

שורה תחתונה בתחום טלפוני IP מתקדמים לשיחות ועידה המיועדים למשרד ולעסק הקטן עד הבינוני:

למרות שעולם התקשורת נע מהר קדימה, הלקוחות העסקיים (מנהלים ועובדים מכל סוג) עדיין זקוקים לטלפונים כדי לענות לשיחות טלפון ולקיים שיחות וידיאו, רצוי בלי רעשי רקע. יש רמות שונות של מערכות טלפוניה חדישות בהתייחס למחיר, אמינות ונוחות.

לכן, מומלץ קודם להחלטה על בחירת מערכת טלפוניה לעובדים ומנהלים בעסק, לבצע ניתוח צרכים בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. יש לבדוק אם הפתרון, שנבחר, תומך בכל סוגי השירותים הנחוצים לעסק, כדי לקבל את מירב היתרונות של פתרונות מלאים לפי הצרכים, תחת מעטפת שירות ותמיכה אחת.

בנוסף, יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

בעת קבלת ההחלטה על רכישת טלפוני IP לשיחות ועידה לעסק, יש לזכור, שהצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, רשות מקומית, משרד של סוכני ביטוח ופיננסים, או משרד של רואי חשבון.

 .

נמאס לך לחפש מרכזיית טלפון IP וטלפונים לשיחות ועידה מתאימים לעסק שלך? – לחץ כאן!

.

 AVer VC520 Plug N Play USB Video Conference Camera System

.

השאר תגובה

פוסטים נוספים