OFFICE 365 מרכזיה IP משוכללת– הכירו את פתרון מיקרוסופט לעסקים

OFFICE 365 מרכזיה IP משוכללת

OFFICE 365 מרכזיה IP משוכללת–
הכירו את פתרון מיקרוסופט לעסקים

 

עסקים רבים מגלים את היתרונות בהעברת שירותי התקשורת והטלפוניה שלהם לענן.

 

מה התחדש בפתרונות התקשורת המתקדמים בענן?

 

מה היתרונות של שירותי מיקרוסופט לעסקים?

 

עולם התקשורת והטלפוניה העסקית מתפתח מהר והלקוחות לא מוכנים להסתפק היום בטלפוניה הישנה ובמערכות הישנות, כשביד יש להם סמארטפונים מתקדמים עם יכולות מולטימדיה. לכן, יש תהליך די מהיר בארץ (כמו שהתרחש בכל העולם) של מעבר לשירותי ענן.

בעבר, שירותי התקשורת של מיקרוסופט נקראו בשם המותג Lync, שהגרסה האחרונה שלו כבר נעלמה מהשוק ב-2014. מה קרה מאז? התשובה פשוטה: מאז אין כבר Lync. מיקרוסופט החליפה את השם ואת ליבת המערכת והמערכת הזו נקראת כעת Skype for Business.

השינוי הזה נולד בעקבות רכישת מערכת הטלפוניה הפופולרית סקייפ ע"י מיקרוסופט ב-8.5 מיליארד דולרים ב-2011. מיקרוסופט החליטה, בעקבות הפופולריות העצומה של השימוש בסקייפ (גם בעסקים ובארגונים), לפתח ולחזק את הגרסה העסקית של סקייפ, עד כי בסופו של התהליך, סקייפ הפכה להיות השם של כל מערכות התקשורת של מיקרוסופט ו-Lync מוזגה לתוך סקייפ. החשבונות הישנים של Lync, שקיימים לעסקים, מתאימים ותואמים גם את הגרסה החדשה המשולבת עם סקייפ.

המחירון של סקייפ לעסקים מתחיל ב-2 דולרים לחודש למשתמש בחבילה הבסיסית ביותר ומגיע עד 12.5 דולרים למשתמש בחבילה המלאה, הכוללת את כל יכולות אופיס 365 וכל התוכנות והיכולות הנלוות.

לרוב העסקים הקטנים עד הבינוניים (עד 330 עמדות קצה, עד 250 משתמשים בשיחות קבוצתיות, ללא חדר ישיבות חכם) מספיקה חבילת Business Essentials בעלות של 5 דולרים לחודש למשתמש. בהחלט מחירים אטרקטיביים מול כל מערכת מתחרה, מחירים המסייעים לכל עסק לחסוך בהוצאות התקשורת שלו.

OFFICE 365 מרכזיה IP משוכללת

מה היתרונות במרכזיה טלפונית משוכללת של מיקרוסופט בענן?

המדובר בפתרונות "קצה לקצה" מלאים לכל הצרכים של עסקים וארגונים בתחומים מגוונים, לכל צורך ובמחירים המותאמים להתפתחות הצרכים של כל עסק. הפתרונות הללו מתאימים לכל עסק, החל ממשרד בודד של חדר אחד וכלה בעסק עם מאות משרדים ושלוחות בארץ ובעולם.

למיקרוסופט, יש פתרון חדש (יחסית) בשם Skype Room System, שמשלב את מערכת סקייפ לעסקים עם מערכת אופיס 365, ויכולות נוספות נלוות (למשל מערכת Yammer ל"עבודה קבוצתית", מערכת Microsoft Team לצ'אט קבוצתי ועוד). הכל נעשה בענן של מיקרוסופט במחיר נמוך ביותר, שמתומחר לפי כמות המשתתפים (8 עד 12.5 דולרים לחודש לפורט, כולל הכל, ללא עלות ציוד הקצה).

למי שזקוק למערכות המתקדמות דוגמת אלו של Yammer ו-,Microsoft Team שיבחר בחבילת Office 365 Business Premium של מיקרוסופט עסקים ב-12.5 דולרים למשתמש לחודש.

היות ומיקרוסופט היא חברת תוכנה ושירותי ענן, לצורך האינטגרציה וחיבור ציודי הקצה הנדרשים בחומרה, מיקרוסופט משתפת פעולה, בין היתר, עם חברת אודיוקודס הישראלית, שנחשבת כמובילת שוק בתחום ציוד חומרה למערכות תקשורת מתקדמות (לרבות טלפוני IP חכמים), ציוד, שמפעיל עליו ביעילות את מערכות המולטימדיה והעבודה הקבוצתית של מיקרוסופט.

במצב של היום, בו כולם (גם בעסקים) מדברים בסמארטפונים, גם במהלך העבודה ולצרכי העבודה, אפילו אלה, שיש להם מכשיר טלפון IP פיזי על השולחן, מעוניינים לחבר אותו באופן שקוף לסמארטפון שלהם. אזי, די ברור, שהצורך של בעלי עסקים היום הוא במענה הולם לצרכים של העולם הנייד. הגישה החדשה של מיקרוסופט רואה את כל מערכות התקשורת דרך נקודת המבט של החיבור הנייד.

מכאן, שלקוח Skype for Business לא רק מנהל את התקשורת שלו בענן, הוא מנהל אותה מכל מכשיר סלולר, בכל מערכת הפעלה על כל סוג של מסך (ובמיוחד על "מסכי מגע", שזה הצורך של משתמשים ניידים), בכל סוג של רשת ניידת (סלולר או WiFi), הכל תחת מעטפת שקופה ופשוטה ביותר להפעלה.

בנוסף, "עבודה קבוצתית", שנבנתה בעבר ב-Lync, תחת תפיסת העולם של עבודה על PC שולחני או מחשב נייד, השתנתה לחלוטין וכיום ניתן לעבוד מהסמארטפון או מהטאבלט בכל מקום, גם מרחוק, מכל מקום בעולם, שבו ניתן לקבל חיבור אינטרנט. אם אין אינטרנט, עובדים Offline על מכשיר הקצה (כולל על הסמארטפון) והמסמכים של המשתמש מסתנכרנים ברגע שיש חיבור אינטרנט זמין.

בנוסף, כל היכולות של סקייפ לרבות "נוכחות", "מסרים מיידים" מכל סוג, שיחות ועידה מכל סוג, "מוקד שירות" מכל סוג, העברת מסמכים תוך כדי שיחה, עבודה קבוצתית תוך כדי שיחה, שיתוף מסכים, ניהול ישיבות ומפגשים ועוד, השתלבו בצורה מלאה במערכת החדשה עם כל יכולותיה.

המערכת החדשה תומכת גם באופן מלא ב-WebRTC ובצ'אט-בוטים. כך, שהיא מוכנה כבר היום לדור הבא של עולם הטלפוניה העסקית, שנכנס במהירות לשוק.

בנוסף, מיקרוסופט מספקת את שירותיה העסקיים עם שירותי הענן Azure, ויש לה יתרון בכך, שיש לה עננים מקומיים בישראל. זאת, מול שירותי ענן מתחרים דוגמת אמזון-AWS, שאין להם ענן מקומי בישראל, מה שמקשה, בגלל השיהוי (Latency) לחיבור לשירותי הענן הנמצאים בחו"ל, לייצר תקשורת איכותית בין המשתתפים בשיחות.

כיום, הנטייה בשוק, גם של הספקים המתחרים בפתרון של מיקרוסופט, לעבור באופן חלקי או מלא לשירותי ענן, בגלל מגוון היכולות, שניתן לקבל בענן (דוגמת הקלטות, גיבוי, שילוב משתמשי הסמארטפונים בחיבור בסלולר, עבודה קלה יותר על מסמכים משותפים ועוד) ובגלל היכולת להוזיל את עלות השירותים ולהיות תחרותיים מול המתחרים, כדי לענות על מירב הצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים.

הפתרונות בענן זולים בהרבה מכל פתרון מתחרה והתשלום על שירותי התקשורת המסופקים מהענן בגישת ה-SaaS (ר"ת: Software as a Service), מאפשר לבעלי העסק לשלוט בהוצאות של שירותי התקשורת שלו.

טיפ למרכזיה טלפונית משוכללת – מיקרוסופט לעסקים

יש לקחת בחשבון, שכדי לקבל "איכות שירות" ו"איכות עבודה" בפתרונות מחשוב ומרכזיה בענן ציבורי דוגמת Azure של מיקרוסופט, צריך גם חיבור תקשורת איכותי (קו עם SLA), במסגרת חבילת תקשורת מתאימה לענן (דוגמת IPVPN), ולא חיבור לאינטרנט בגישת ה-Best Efforts, שיש כיום בחיבורים הפרטיים לאינטרנט (לרבות ב"שוק הסיטונאי"), מה שחלק מהעסקים מיישמים אצלם (כדי לחסוך בהוצאות התקשורת לאינטרנט).

שורה תחתונה בתחום מרכזיות טלפון: מרכזיה טלפונית משוכללת – פתרון מיקרוסופט לעסקים:

הפתרון של מיקרוסופט לעסקים זוכה כיום להצלחה רבה בשוק העולמי וגם בישראל. זאת, בגלל ההיקף הרחב של היכולות, שבעל העסק מקבל בחבילה אחת מקיפה, שתומכת באופן מלא בעברית, מה שמקדים את כל המתחרים. החברות המתחרות במיקרוסופט מפיצות שמועות ומיתוסים רבים על שירותי מיקרוסופט, אבל הם אינם נכונים.

 

לכן נשאלות כאן השאלות:

מה הבעיה הגדולה ביותר הקיימת בעסק שלך, שאתה מאמין, שתוכל לפתור בבחירת הפתרון של מיקרוסופט לעסקים?
 מה אתה יודע על הפתרון לעבודה קבוצתית חכמה בשם Yammer, שהוא חלק מהפתרון של מיקרוסופט לעסקים?
 איך אתה חושב, שאני יכול לעזור לך לחסוך בהוצאות ולהתייעל ע"י שימוש בפתרון של מיקרוסופט לעסקים בחבילה המתאימה לצרכיך?

 Yammer now integrates with Office 365 apps

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים