פתרון תקשורת אחודה Microsoft Skype for Business עם AudioCodes

Federation SKYPE

פתרון תקשורת אחודה Microsoft Skype for Business
עם AudioCodes

 

חוויית תקשורת אחת –   Skype for Business מספק יכולות תקשורת מאוחדת הכוללות העברת הודעות מידיות, פגישות, וידאו וקול. באמצעות ממשק משתמש מעודכן, Skype for Business מרכז כלי תקשורת הפועלים באופן שבו המשתמשים מורגלים בהם. ה- Client בו עושה שימוש המשתמש מציג לוח מחוונים המקל עליך לאתר ולהשתמש בפונקציות נפוצות, כגון לוח החיוג, דואר קולי חזותי, רשימת אנשי הקשר ורשימת השיחות הפעילות.

פתרון זה מציע לך הלקוח לתקשר באמצעות הודעות כתובות, לראות את זמינות המשתמשים בארגון, להיפגש ולדון תוך שיתוף מידע להציג גם באמצעות Voice & Video.

הפתרון מאפשר לכול משתמש לבחור את הפלטפורמה הרצויה לצרכיו והעדפותיו כגון מחשב, הטלפון החכם או הטלפון השולחני וכן במגוון ועידות וידאו על פי צרכי הארגון. ניתן לתקשר עם עובדים בתוך הארגון עובדים בחברות אחרות כגון לקוחות וספקים אשר משתמשים בפלטפורמה זהה על כול היכולות שהוצגו וכן להזמין משתמשים אשר אין להם עדיין פתרון אירגוני מתקדם זה והם יכולים לחוות את החוויה במלואה כאורחים על הפלטפורמה הארגונית של המארח.

כל זה בכל מקום ובכל זמן

אינך חייב/ת להיות במשרד על מנת ליהנות מחוויית הלקוח המלאה, בזמן נסיעה על גבי הטלפון החכם בבית או במלון בקישור מרחוק ואפילו בשילוב טלפון במשרד הביתי. כל מה שצריך זהו חיבור לאינטרנט לקבלת כל היכולות המשרדיות

Federation – יכולת שיתוף השירותים בצורה מלאה עם כול לקוח, שותף עסקי או ספק אשר עושה שימוש במערכת דומה לקבלת חוויה יחידה (פנים וחוץ אירגונית) חוצה גבולות. יתרה מכך תכונה זו תקפה גם למערכת Skype הציבורית עבור משתמשים פרטיים.

Federation SKYPE


הצגת זמינות המשתמשים

מידע אשר נקבע אוטומטית על פי היומן או באמצעות בחירה ידנית של המשתמש בין מספר מצבים שונים אשר מציינים את זמינותו להתקשרות . תאימות מלאה לסביבת Microsoft SharePoint מאפשרת עבודה נוחה וטבעית לשיתוף מידע ועבודת צוות.

ביכולתך לאתר את האנשים הנכונים באופן מיידי באמצעות חיפוש כישורי העובד.

Skype for Business פועל עם חיפוש הכישורים המבוסס על Microsoft Share Point כדי לסייע לך לאתר את המומחיות הנחוצה. בחיפוש כישורים, באפשרותך להזין מילות מפתח המתארות כישורים, מומחיות ופרטי קבוצה לקבלת רשימה של מומחים בארגון שלך בעלי הכישורים הנחוצים לך. כאשר תאתר מומחים בעלי הכישורים המתאימים, תוכל לפנות אליהם ישירות דרך Skype for Business.

שילוב מלא ל- Active Directory הארגוני מציג את ההיררכיה הארגונית לכול משתמש בצורה ברורה עם כול דרכי ההתקשרות האפשריים, והכי חשוב מידע זה תמיד עדכני.

Active Directory


אינטגרציה מלאה לתוך ה-
Outlook ו- Share Point

עם קבלת מייל ניתן מיידית לראות את זמינותו של השולח וליצור שיחה טלפונית מתוך המייל עצמו לדון בנושא. שיחה אחת יכולה לחסוך זמן רב של כתיבה ולסכם את הנדרש באופן מיידי כברירת מחדל, באפשרותך לראות מידע נוכחות – מי זמין, לא נמצא, עסוק או לא מחובר – ב- Microsoft Outlook,‏ SharePoint ויישומים אחרים של Office. סמל נוכחות מרחף מציג תפריט ריחוף מהיר שבו באפשרותך להשתמש כדי להתחיל שיחה מהיישום. Skype for Business מספק לך תקשורת יעילה יותר ומאפשר לך ללחוץ כדי לקיים תקשורת מתוך היישומים שבהם אתה מרבה להשתמש.

Click to Call וזימון פגישות וירטואליות באמצעות Skype for Business בלחיצת כפתור. הוספת משתמשים על פי הצורך מראש בזימון אשר נשלח לכולם או הוספת משתמש מתוך הארגון או מחוצה לו על פי הצורך והזמינות.

Skype for Business CLICK TO CALL

 

שיחות ועידת שמע, וידאו ו- WEB מתקדמות

שיחות ועידה הינם הנדבך העיקרי בארגונים רבים. שימוש בשירותי שיחות ועידה הינו פופולרי אולם כרוך בהוצאות רבות עקב שיטת התמחור של הספקים השונים. Skype for Business כולל שירותי שיחות ועידה כחלק מכלל השירותים וחווית המשתמש אינה שונה מכול שירות בתשלום כך שמעבר לשירות זה אינו כרוך בהשקעות מיוחדות בהדרכה והינו אינטואיטיבי לתפעול המשתמש.

בנוסף שיחות ועידה משולבות וידאו אף הן נתמכות באופן מלא וקיימת האפשרות לעבור מצורת עבודה אחת לאחרת הצורה פשוטה על פי החלטת המשתמשים.

שתף פעולה ביתר יעילות. Skype for Business מספק יכולת שיתוף מוכללת של שולחן עבודה ויישומים, פעולות העלאה מ- PowerPoint ויכולות לוח ציור עשירות, כולל היכולת להעתיק ולהדביק תמונות ותוכן אחר. תזמן פגישות והצטרף אליהן באמצעות לחיצה בודדת ב- Outlook או בתזכורת הפגישה. מקם משתתפים בחדר כניסה וירטואלי כדי לשפר את האבטחה והיכולת לקבוע מי ישתתף בפגישה.

Skype for Business OUTLOOK


טלפוניה אירגונית

החלק האחרון במגוון השירותים הינו טלפוניית ה- IP הארגונית. חלק זה מאפשר החלפת המרכזייה הקיימת על ידי הפעלת התכונה בפתרון הכולל הוספת Gateway/SBC לקישור אל ספק הטלפוניה (בזק או דומה) ושימוש בטלפוני UC IP Phones המעצימים את חווית המשתמש בנוחות איכות שמע מעולה עושר התכונות וקלות השימוש. Soft Phone (Client) הכולל את כול התכונות יכול גם לעבוד על סמארטפון מכל סוג ולאפשר עבודה גם מחוץ למשרד בכל מקום על גבי חיבור אינטרנט רגיל בצורה מאובטחת וללא חיבור VPN.

בנוסף ניתן לשלב שלוחות אנלוגיות בעלות פחותה משמעותית כחלק מהפתרון הכולל.

כל שיחות הטלפון מוצפנות ללא תוספת חומרה או תוכנה! מהווה יתרון מובנה מבחינת אבטחת המידע למניעת ציתות לא רצוי ברשת התקשורת האירגונית על ידי שימוש במערכת להקלטת שיחות, SmartTAP מבית AudioCodes, ניתן לבצע הקלטות על פי מדיניות הארגון וללא תלות במשתמש.

Soft Phone Client

נהל את שיחות הוועידה שלך ביעילות

אם אתה מארגן שיחת הוועידה, באפשרותך להקים שיחות מרובות משתתפים פנימיים וחיצוניים לארגון בתצורת אד-הוק (ועידה לא מתוכננת) או חדרי  MeetMe   ולמקם משתתפים ב"חדר כניסה" ולאחר מכן להכניס אותם כדי למנוע בעיות אבטחה או שגיאות מביכות שעלולות להיווצר כתוצאה מהעברה לא מורשית של הזמנות לפגישה. מארגני שיחות ועידה יכולים גם להוציא או להשתיק משתתפים לאחר ששיחת הוועידה החלה. בנוסף, פתרון זה אידיאלי לעריכת Webinars ופגישות Town-halls   פנימיים וחיצוניים לאירגון.

רישוי הועידות הינו ללא תוספת תשלום ומאופשר עבור כלל משתמשי הפתרון.

הישאר מעודכן באמצעות הזנה של פעילות

כרטיסיית ההזנה של הפעילות ב- Skype for Business מאפשרת לך ולאנשים אחרים בחברה לגלות מה עמיתים חושבים ועושים. שתף שבחים או תסכולים רווחים בכך שתשדר את דעותיך ותספר לכולם "מה נשמע?"

הצג שיחות קיימות והצטרף אליהן מחדש

כרטיסיית השיחות מכילה היסטוריית שיחות מאינטראקציות עם אנשי קשר ב- Skype for Business. באפשרותך לבחור לשמור הודעות מיידיות כדי לסייע במעקב אחר התקשורת שלך. Skype for Business גם מנהל היסטוריה של שיחות טלפון נכנסות ויוצאות, המפורטות לצד מספרי טלפון לצורך עיון מהיר. בדרך זו, באפשרותך להתחיל מחדש שיחה עם ההקשר המקורי, ושני המשתתפים יכולים לראות את ההיסטוריה של השיחה.

התאמה מלאה לשוק הישראלי

בפתרון המוצע חברת AudioCodes ביצעה התאמה לצורכי השוק הישראלי וכוללת כחלק אינטרגלי מההצעה תכונות כגון :

  • תמיכה מלאה בעברית.
  • השמעת צליל שיחה ממתינה למתקשרים מבחוץ.
  • הצגת נוכחות ( Presence) בטלפונים ברמת רשומות הספרייה, וברמת לחיצי החיוג המקוצר (BLF)
  • ניהול של עד 8 שיחות במקביל.
  • סנכרון יומן הפגישות על גבי מכשיר הטלפון ויכולת להצטרף לפגישת WEB חדר Meetme באמצעות לחיצה בודדת על כפתור במכשיר הטלפון (זיהוי אוטומטי של המערכת ללא הקשת קוד חדר, קוד משתמש, סיסמא וכולי).
  • ניהול מלא של ועידה ממכשיר הטלפון עצמו (הצגת משתתפים, השתקה, הוספה והורדה).
  • נעילה ופתיחה אוטומטית של הטלפון כאשר מחשב המשתמש נעול.
  • פתרונות שרידות מתקדמים ברמת האתרים המרוחקים. כולל שילוב של שלוחות אנלוגיות.
  • שימוש בטכנולוגיות חדשניות לשיפור איכות השיחה ושימור רוחב פס בעד כ-30% בתקשורת WAN
  • ממשק ניהול עצמאי של יחידת הטלפון (כגון הגדרות לחיצים, מקשי קיצור וכיו"ב) הן ברמת המכשיר והן ברמת ממשק WEB.
  • קישור מלא בין המחשב לטלפון באמצעות Better Together בקישור ישיר או דרך הרשת המקומית לשליטה הדדית מלאה של הטלפון והמחשב

כיצד AudioCodes  יכולה לסייע לך?

אנחנו מפתחים ומציעים מגוון רחב של מוצרים לסביבת Skype for Business הן לפתרון באתר הלקוח והן לפתרון בענן.

 

פתרונות לקישוריות, טלפוני המשתמש ומערכות ניהול שליטה ובקרה המאפשרים לא רק שימוש פשוט אלה גם תפעול קל ונוח הפתרונות המוצעים מאפשרים ליישם את כול הקשור לטלפוניה הארגונית מיצרן יחיד וכפתרון כולל המשלים את Microsoft.

Skype for Business

בין המוצרים ניתן למצוא:

 

  • Single solution appliance – One Box 365(On-prem)/CCE(Cloud)
  • Management System that also support Voice Quality Monitoring and reporting
  • Managed Skype for Business IP Phones
  • Certified media Gateways
  • Certified Survivable Branch Appliances (On-prem)
  • Enterprise Session Border Controllers (E‐SBCs)
  • Call Recording Solution
  • Integrating existing Analog Phones and SIP DECT systems
  • Offering Added Value Applications to complete the solution (Fax Server, AA-IVR)
  • Professional Services and Support to our partners for Global Deployments

לחברתנו נוכחות גלובלית ומספקת שירותים באופן ישיר או על ידי שותפים עסקיים מה שמאפשר לנו לתת שירות ותמיכה ללקוחותינו בכול מקום בעולם.

הטלפונים המנוהלים שלנו

IP Phone AUDIOCODES

SMART IP Phone AUDIOCODES

Management System provides you with:

  • Web based interface to manage UC4XXHD IP Phones
  • Mass configuration and firmware files download
  • Auto provisioning
  • Users management
  • Real time IP Phone status and dashboards

AudioCodes UC400 phone features support:

  • Online sign in – connectivity to O365
  • Multi Party SfB Remote Conferencing support
  • Exchange integration (Calendar) + Click to join SfB meeting (Including a Meeting Reminder)
  • Sync Contacts and Contact Groups from the SfB client (e.g. Favorite group) to the Phone
  • Visual Voice Mail
  • BToE (Better Together Over Ethernet)
  • Automatic Pairing
  • Support for video calls
  • Switch between Audio Devices
  • Ability to handle up to eight calls
  • Incoming calls to Shared Line appear on the 440HD sidecar (exclusively for the 440HD IP Phone)
  • Merge calls
  • Device Automatic lock
  • Sending a Quality of Experience (QoE) report to Microsoft's SQL server
  • New codecs supported: Skype's SILK 8000 and SILK 16000
  • The Phone’s TRANSFER hard key by default now performs a Blind transfer
  • SfB Server Device Update & Integrated Log Upload

SEM – מערכת לניתור איכות השיחות על גבי הרשת

  • An intelligent analysis tool to monitor the quality of Voice over IP calls over the entire network
  • Comprehensive real-time network and list views with both ad hoc and periodic scheduling statistic reports
  • Simple and intuitive graphical user Interface for quick problem root cause analysis with in-depth zoom into specific network elements and logical links
  • Real-time alerts on aggregated data

 

מערכת הקלטת שיחות – SmartTAP

 

AudioCodes SmartTAP Call Recording is an enterprise-wide compliance and liability recorder supporting Skype for Business. Though most recorders in the market focus on Contact Center features, SmartTAP is deployed across the enterprise to capture calls, either on-demand or, in some cases, full time, when calls about compliance and liability occur more frequently. With an integral Skype for Business recording toolbar, enterprise users can record with SmartTAP anywhere and anytime they are on Skype for Business calls. SmartTAP can initially be deployed on a small scale and be scaled up to support many thousands of users using the product’s linear scalability feature

SmartTAP Benefits

  • Minimize exposure to disputes
  • Mitigate risk of reputation damage
  • Improve internal policy compliance
  • Protect against liability suits
  • Minimize legal risks and costs
  • Complies with increasing corporate and governmental regulation

User Friendly

  • Intuitive web-based screens make training easy.
    No downtime for training!
  • All browser-based access with no additional client
    desktop software
  • Supports any Wi-Fi tablet or Smartphone

Economic

  • Large system features at a fraction of the cost!
  • Linear growth of SmartTAP concurrent conversations – No forklift upgrades
  • Add one license at a time or a hundred
  • Lowest total cost of ownership
  • Centralized architecture reduces hardware investments

Scalable

  • Start with as little as 8 concurrent recording channels and scale upwards
  • 500 concurrent recording sessions per recording server
  • Support for single site, multi-site and cloud deployments
  • Start with recording, then expand capabilities with easy to add modules

The SmartTAP will record voice calls of Skype for Business users. Chats recording is not supported.

SmartTAP מערכת הקלטת שיחות

על הכותב: דוד מסר מנהל פתוח עסקי – חברת אודיוקודס

השאר תגובה

פוסטים נוספים