האם המבצעים החדשים של HOT בתחום "חבילות הטריפל" כדאיים?

האם המבצעים החדשים של HOT בתחום
חבילות הטריפל כדאיים?

חברת HOT יצאה ב-6 מסלולים חדשים של טריפל ב-109 ₪ ל-3 חודשים ואחרי 3 חודשים מחירי החבילות הללו יעודכנו ל-200-400 ₪ בחודש, בהתאם למסלול.

האם כדאי להצטרף לחבילות הללו?

קבוצת HOT אך לאחרונה יצאה במבצע טריפל weekend ב-299 ₪ לחודש, מבצע בו מקבלים טלוויזיה עם 162 ערוצים, לרבות כל חבילות התוכן המבוקשות ביותר ועם 2 ממירים, אחד ממיר מקליט HD והשני ממיר HD רגיל, אינטרנט של 100 מגה + נתב ורשת WiFi ביתית, טלפוניה ללא כל הגבלה לשיחות ליעדים נייחים וניידים. זה כולל התקנה בחינם וחודש ראשון חינם. חבילה כזו חוסכת לצרכן לפחות 600 ₪ לשנה מול חבילות דומות של YES או של הוט עצמה, טרם המבצע.

המבצע הנ"ל נגמר וכעת HOT יצאה במבצע אחר לגמרי, שבו היא מציעה 6 מסלולים שונים של טריפל, ב-109 ₪ לחודש ל-3 חודשים ראשונים ולאחר מכן המחיר מתעדכן לפי החבילה הנבחרת (יש 6 חבילות, מכ-200 עד כ-400 ₪ לחודש, תלוי בכמות הערוצים, היקף ה-VOD, רוחבי "הפס הרחב לאינטרנט", האם החיבור כולל את קופסת ה-FiberBox החדשה והיקף השימוש בטלפוניה). המבצע מיועד ללקוחות חדשים בלבד. יש מבצעים מיוחדים והטבות נוספות למגזר הרוסי, לוועדים, לסטודנטים ועוד, באמצעות המשווקים המורשים של HOT. בנוסף, יש מבצעים מקבילים למי שמעוניין רק בשירותי טלוויזיה, או בטלוויזיה + אינטרנט (ללא טלפוניה).

המצטרפים לחבילות הטריפל החדשות, שאין בהן ממיר FiberBox, יוכלו לשדרג לממיר ה-,FiberBox שהשיקה הוט לפני כמה חודשים – ללא תשלום ב-3 החודשים הראשונים וב-30 ₪ בחודש לאחר מכן ללא הגבלת זמן. מי שיחליט להתנתק אחרי 3 חודשים יוכל להחזיר את הממיר ללא התחייבות וללא תשלום נוסף מעבר לדמי ההתקנה, שלא יוחזרו לו.


די ברור, שהמבצעים הללו נועדו לתת תשובה מוקדמת עוד לפני כניסת סלקום לתחרות בשוק הטלוויזיה. לא בטוח, שלהוט יש ממה לחשוש בתחום זה, שכן, מי שרצה לנטוש את הוט (או את YES ובזק), כנראה כבר עשה זאת. יש כיום ללקוחות שוק הטלוויזיה בישראל מגוון רחב של חלופות לקבלת שירותי טלוויזיה, החל משידורי "עידן +" בחינם, שירותי VOD בחינם על רשת האינטרנט, דרך מזרימי מדיה, טלוויזיות חכמות, וכלה בשירותים מפולחים לאוכלוסיות מסוימות, דוגמת "קרטינה טי.וי.".


אגב, במבצעים החדשים שלה, הכניסה HOT מושג ושירות חדש הנקרא אצלה VOD Compact עם 9 עד 11 ערוצי תכנים, שנועד להתחרות ישירות ב-VOD העתידי של סלקום. לקוחות קיימים, שאין להם VOD, יכולים לרכוש את ה-VOD Compact ב-20 ₪ לחודש (מול כ-30 ₪ לחודש עבור שירות ה-VOD המלא, לא כולל תכני פרמיום).


ברור, שברגע שסלקום תצא עם השירות שלה, יצאו לשוק פתרונות נוספים, זולים יותר, כולל על רשת Unlimited. הספקים, שכבר מכינים את עצמם ליציאה לשוק, הם: גולן טלקום, רמי לוי, יופון (YouPhone), קרטינה טי.וי, ומארס 019. כ"כ, קבוצת פרטנר תצא לשוק עם פתרון מתחרה אחר המבוסס על אפליקציות לסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, כהמשך לשירות 'MyHDT שכבר קיים אצלה, במחיר מאוד זול (כחמישית מהמחיר של סלקום).

חבילת האינטרנט - ממיר dtt לעסק

חבילות טריפל – סיכום

מכאן, שצרכנות נבונה היא שם המשחק. אין מה לקפוץ על כל מבצע אלא אם הוא מתאים ספציפית לצרכים של המשפחה המזמינה את חבילת המבצע. בנוסף יש לזכור, שהמעבר מתשתית של בזק לתשתית של הוט מחייב החלפת תשתיות כבילה וציוד קצה בבית הלקוח, מה שיכול לגרור עלויות התקנה. כ"כ, יש ספק תקשורת חדש בשוק בשם Unlimited, שטרם נכנס בהיקף משמעותי. כך, שהתחרות היא רק בראשיתה והמחירים עוד ירדו. אין מה למהר.

אנו נמשיך לעדכן את לקוחותינו בכל מבצע חדש בשוק התקשורת.

5/5 - (3 votes)
שירותי חבילות טריפל או קוואטרו
מעניין? שתפו ברשתות חברתיות
Facebook
Twitter
LinkedIn
אודות המחבר:

מחבר המדריך לפתרונות תקשורת ומחשוב ענן ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים באתרי טלקום אקספרט. מומחה בתחום התקשורת והמחשוב לעסקים מאז שנת 1991. אני מזמין אתכם לעקוב אחרי לקבלת עדכונים וחדשות בעולם התקשורת והמחשוב בפייסבוק | בלינקדאין | וביוטיוב ובמייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם
.npf{display: none !important}
חיוג מהירוואטסאפ