Microsoft Skype for Business
חוויית תקשורת אחת – Microsoft Skype for Business מספק יכולות תקשורת מאוחדת הכוללות העברת הודעות מידיות, פגישות, וידאו וקול. באמצעות ממשק משתמש מעודכן, Skype for Business מרכז כלי תקשורת הפועלים באופן שבו המשתמשים מורגלים בהם. ה- Client בו עושה שימוש המשתמש מציג לוח מחוונים המקל עליך לאתר ולהשתמש בפונקציות נפוצות, כגון לוח החיוג, דואר קולי חזותי, רשימת אנשי הקשר ורשימת השיחות הפעילות.
פתרון זה מציע לך הלקוח לתקשר באמצעות הודעות כתובות, לראות את זמינות המשתמשים בארגון, להיפגש ולדון תוך שיתוף מידע להציג גם באמצעות Voice & Video.
הפתרון מאפשר לכול משתמש לבחור את הפלטפורמה הרצויה לצרכיו והעדפותיו כגון מחשב, הטלפון החכם או הטלפון השולחני וכן במגוון ועידות וידאו על פי צרכי הארגון. ניתן לתקשר עם עובדים בתוך הארגון עובדים בחברות אחרות כגון לקוחות וספקים אשר משתמשים בפלטפורמה זהה על כול היכולות שהוצגו וכן להזמין משתמשים אשר אין להם עדיין פתרון אירגוני מתקדם זה והם יכולים לחוות את החוויה במלואה כאורחים על הפלטפורמה הארגונית של המארח.
כל זה בכל מקום ובכל זמן אינך חייב/ת להיות במשרד על מנת ליהנות מחוויית הלקוח המלאה, בזמן נסיעה על גבי הטלפון החכם בבית או במלון בקישור מרחוק ואפילו בשילוב טלפון במשרד הביתי. כל מה שצריך זהו חיבור לאינטרנט לקבלת כל היכולות המשרדיות
Federation – יכולת שיתוף השירותים בצורה מלאה עם כול לקוח, שותף עסקי או ספק אשר עושה שימוש במערכת דומה לקבלת חוויה יחידה (פנים וחוץ אירגונית) חוצה גבולות. יתרה מכך תכונה זו תקפה גם למערכת Skype הציבורית עבור משתמשים פרטיים.
Microsoft Skype for Business – הצגת זמינות המשתמשים
מידע אשר נקבע אוטומטית על פי היומן או באמצעות בחירה ידנית של המשתמש בין מספר מצבים שונים אשר מציינים את זמינותו להתקשרות . תאימות מלאה לסביבת Microsoft SharePoint מאפשרת עבודה נוחה וטבעית לשיתוף מידע ועבודת צוות.
ביכולתך לאתר את האנשים הנכונים באופן מידי באמצעות חיפוש כישורי העובד.
Skype for Business פועל עם חיפוש הכישורים המבוסס על Microsoft Share Point כדי לסייע לך לאתר את המומחיות הנחוצה. בחיפוש כישורים, באפשרותך להזין מילות מפתח המתארות כישורים, מומחיות ופרטי קבוצה לקבלת רשימה של מומחים בארגון שלך בעלי הכישורים הנחוצים לך. כאשר תאתר מומחים בעלי הכישורים המתאימים, תוכל לפנות אליהם ישירות דרך Skype for Business.
שילוב מלא ל- Active Directory הארגוני מציג את ההיררכיה הארגונית לכול משתמש בצורה ברורה עם כול דרכי ההתקשרות האפשריים, והכי חשוב מידע זה תמיד עדכני.
לקבלת הצעת מחיר עבור Microsoft Skype for Business
אינטגרציה מלאה לתוך ה- Outlook ו- Share Point
עם קבלת מייל ניתן מידית לראות את זמינותו של השולח וליצור שיחה טלפונית מתוך המייל עצמו לדון בנושא. שיחה אחת יכולה לחסוך זמן רב של כתיבה ולסכם את הנדרש באופן מיידי כברירת מחדל, באפשרותך לראות מידע נוכחות – מי זמין, לא נמצא, עסוק או לא מחובר – ב- Microsoft Outlook, SharePoint ויישומים אחרים של Office. סמל נוכחות מרחף מציג תפריט ריחוף מהיר שבו באפשרותך להשתמש כדי להתחיל שיחה מהיישום. Skype for Business מספק לך תקשורת יעילה יותר ומאפשר לך ללחוץ כדי לקיים תקשורת מתוך היישומים שבהם אתה מרבה להשתמש.
Click to Call וזימון פגישות וירטואליות באמצעות Skype for Business בלחיצת כפתור. הוספת משתמשים על פי הצורך מראש בזימון אשר נשלח לכולם או הוספת משתמש מתוך הארגון או מחוצה לו על פי הצורך והזמינות.
שיחות ועידת שמע, וידאו ו- WEB מתקדמות
שיחות ועידה הינם הנדבך העיקרי בארגונים רבים. שימוש בשירותי שיחות ועידה הינו פופולרי אולם כרוך בהוצאות רבות עקב שיטת התמחור של הספקים השונים. Skype for Business כולל שירותי שיחות ועידה כחלק מכלל השירותים וחווית המשתמש אינה שונה מכול שירות בתשלום כך שמעבר לשירות זה אינו כרוך בהשקעות מיוחדות בהדרכה והינו אינטואיטיבי לתפעול המשתמש.
בנוסף שיחות ועידה משולבות וידאו אף הן נתמכות באופן מלא וקיימת האפשרות לעבור מצורת עבודה אחת לאחרת הצורה פשוטה על פי החלטת המשתמשים.
שתף פעולה ביתר יעילות. Skype for Business מספק יכולת שיתוף מוכללת של שולחן עבודה ויישומים, פעולות העלאה מ- PowerPoint ויכולות לוח ציור עשירות, כולל היכולת להעתיק ולהדביק תמונות ותוכן אחר. תזמן פגישות והצטרף אליהן באמצעות לחיצה בודדת ב- Outlook או בתזכורת הפגישה. מקם משתתפים בחדר כניסה וירטואלי כדי לשפר את האבטחה והיכולת לקבוע מי ישתתף בפגישה.
טלפוניה ארגונית
החלק האחרון במגוון השירותים הינו טלפונית ה- IP הארגונית. חלק זה מאפשר החלפת המרכזייה הקיימת על ידי הפעלת התכונה בפתרון הכולל הוספת Gateway/SBC לקישור אל ספק הטלפוניה (בזק או דומה) ושימוש בטלפוני UC IP Phones המעצימים את חווית המשתמש בנוחות איכות שמע מעולה עושר התכונות וקלות השימוש. Soft Phone (Client) הכולל את כול התכונות יכול גם לעבוד על סמארטפון מכל סוג ולאפשר עבודה גם מחוץ למשרד בכל מקום על גבי חיבור אינטרנט רגיל בצורה מאובטחת וללא חיבור VPN.
בנוסף ניתן לשלב שלוחות אנלוגיות בעלות פחותה משמעותית כחלק מהפתרון הכולל.
כל שיחות הטלפון מוצפנות ללא תוספת חומרה או תוכנה! מהווה יתרון מובנה מבחינת אבטחת המידע למניעת ציתות לא רצוי ברשת התקשורת האירגונית על ידי שימוש במערכת להקלטת שיחות, SmartTAP מבית AudioCodes, ניתן לבצע הקלטות על פי מדיניות הארגון וללא תלות במשתמש.
נהל את שיחות הוועידה שלך ביעילות
אם אתה מארגן שיחת הוועידה, באפשרותך להקים שיחות מרובות משתתפים פנימיים וחיצוניים לארגון בתצורת אד-הוק (ועידה לא מתוכננת) או חדרי MeetMe ולמקם משתתפים ב"חדר כניסה" ולאחר מכן להכניס אותם כדי למנוע בעיות אבטחה או שגיאות מביכות שעלולות להיווצר כתוצאה מהעברה לא מורשית של הזמנות לפגישה. מארגני שיחות ועידה יכולים גם להוציא או להשתיק משתתפים לאחר ששיחת הוועידה החלה. בנוסף, פתרון זה אידיאלי לעריכת Webinars ופגישות Town-halls פנימיים וחיצוניים לארגון.
רישוי הUועידות הינו ללא תוספת תשלום ומאופשר עבור כלל משתמשי הפתרון.
הישאר מעודכן באמצעות הזנה של פעילות
כרטיסיית ההזנה של הפעילות ב- Skype for Business מאפשרת לך ולאנשים אחרים בחברה לגלות מה עמיתים חושבים ועושים. שתף שבחים או תסכולים רווחים בכך שתשדר את דעותיך ותספר לכולם "מה נשמע?"
הצג שיחות קיימות והצטרף אליהן מחדש
כרטיסיית השיחות מכילה היסטוריית שיחות מאינטראקציות עם אנשי קשר ב- Skype for Business. באפשרותך לבחור לשמור הודעות מידיות כדי לסייע במעקב אחר התקשורת שלך. Skype for Business גם מנהל היסטוריה של שיחות טלפון נכנסות ויוצאות, המפורטות לצד מספרי טלפון לצורך עיון מהיר. בדרך זו, באפשרותך להתחיל מחדש שיחה עם ההקשר המקורי, ושני המשתתפים יכולים לראות את ההיסטוריה של השיחה.
התאמה מלאה לשוק הישראלי
בפתרון המוצע חברת AudioCodes ביצעה התאמה לצורכי השוק הישראלי וכוללת כחלק אינטרגלי מההצעה תכונות כגון :
- תמיכה מלאה בעברית.
- השמעת צליל שיחה ממתינה למתקשרים מבחוץ.
- הצגת נוכחות ( Presence) בטלפונים ברמת רשומות הספרייה, וברמת לחיצי החיוג המקוצר (BLF)
- ניהול של עד 8 שיחות במקביל.
- סנכרון יומן הפגישות על גבי מכשיר הטלפון ויכולת להצטרף לפגישת WEB חדר Meetme באמצעות לחיצה בודדת על כפתור במכשיר הטלפון (זיהוי אוטומטי של המערכת ללא הקשת קוד חדר, קוד משתמש, סיסמא וכולי).
- ניהול מלא של ועידה ממכשיר הטלפון עצמו (הצגת משתתפים, השתקה, הוספה והורדה).
- נעילה ופתיחה אוטומטית של הטלפון כאשר מחשב המשתמש נעול.
- פתרונות שרידות מתקדמים ברמת האתרים המרוחקים. כולל שילוב של שלוחות אנלוגיות.
- שימוש בטכנולוגיות חדשניות לשיפור איכות השיחה ושימור רוחב פס בעד כ-30% בתקשורת WAN
- ממשק ניהול עצמאי של יחידת הטלפון (כגון הגדרות לחיצים, מקשי קיצור וכיו"ב) הן ברמת המכשיר והן ברמת ממשק WEB.
- קישור מלא בין המחשב לטלפון באמצעות Better Together בקישור ישיר או דרך הרשת המקומית לשליטה הדדית מלאה של הטלפון והמחשב
כיצד AudioCodes יכולה לסייע לך?
אנחנו מפתחים ומציעים מגוון רחב של מוצרים לסביבת Skype for Business הן לפתרון באתר הלקוח והן לפתרון בענן.
פתרונות לקישוריות, טלפוני המשתמש ומערכות ניהול שליטה ובקרה המאפשרים לא רק שימוש פשוט אלה גם תפעול קל ונוח הפתרונות המוצעים מאפשרים ליישם את כול הקשור לטלפוניה הארגונית מיצרן יחיד וכפתרון כולל המשלים את Microsoft.
על הכותב: דוד מסר מנהל פתוח עסקי – חברת אודיוקודס
לקבלת הצעת מחיר עבור Microsoft Skype for Business