טלקום אקספרט - פתרונות תקשורת ומחשוב ענן לעסקים

הדרך הטובה ביותר לשפר את היעילות והרווחיות שלכם

איזה פתרון תקשורת ומחשוב העסק שלך באמת צריך?
שלא ימכרו לך ציוד מיותר!
Telecom Experts Smart Office
לייעוץ ראשוני, צרו קשר עכשיו
תעודת אחריות

נסיון מוכח

מהנדסי תקשורת מחשבים עם ניסיון מוכח של מעל 25 שנות ניסיון במערכות תקשורת ומחשוב לעסקים גדולים במשק.​
צוות מקצועי

ליווי לפתרון

כל פרויקט שלנו כולל תכנון, ליווי ופיקוח לפרויקטים בתחומי התקשורת ומחשוב לעסקים כולל בדיקות קבלה עד מסירה מלאה של המערכת למזמין.
צוות מקצועי

צוות מקצועי

צוות מקצועי בניהול מהנדסי תקשורת ומחשוב מנוסים מעל 25 שנות ניסיון המספקים פתרונות מקצועיים מקיפים בתחומים מגוונים.

המומחים לפתרונות תקשורת ומחשוב ענן לעסקים

צפו בוידאו הסבר על מגוון הפתרונות תקשורת ומחשוב ענן לעסקים
מחשוב ענן
נעים להכיר
תקבלו מאתנו פתרון מלא – כל מה שצריך על מנת לייצר עבורכם פתרון תקשורת ומחשוב עפ"י צרכי העסק שלכם תוך חיסכון מיידי בעלויות!

שירותי טלקום אקספרט

שלחו אלי את המדריך עכשיו בחינם: איך שירותי ענן יכולים לפתוח בפני העסק שלך אפשרויות נוספות?
smart office
Social proof

משווקים מורשים​

אנחנו שותפים עסקיים של ספקי תקשורת ומחשוב מובילים בשוק הישראלי.

cloud computing

שירות מקיף

מספקים שירות איכותי ברמה גבוהה במחירים הנמוכים ביותר בשוק.

checklist

הסמכות רלוונטיות

מגוון רחב של הסמכות בתחומי מערכות תקשורת ומחשוב.

checklist

אחריות וביטוח

אחריות ושירות ברמה גבוהה ממהנדסי תקשורת כולל SLA - Sevice Level Egreement

ממליצים על טלקום אקספרט

לקוחות טלקום אקספרט

במסגרת 25 שנות פעילות בתחומי התקשורת והמחשוב סיפקנו שירותי ייעוץ למגוון רחב של גופים גדולים במשק, ביניהם משרדי ממשלה, משרד הביטחון, צה"ל, מוסדות ציבור, בנקים, קופות חולים, בתי חולים, חברות תעשייה מסחר ושירותים בכל הגדלים והמגזרים במשק הישראלי.

שאלות נפוצות

שאלות בנושא מרכזיות טלפון לעסקים

המעבר ממרכזיה פיזית למרכזיה וירטואלית או למרכזיה בענן הוא בראש וראשונה מעבר משתי תשתיות תקשורת מקבילות בעסק לתשתית תקשורת אחת. לכן, יש לבדוק האם תשתית תקשורת ה-Data והאינטרנט של העסק יכולה לקלוט עליה גם את התקשורת הטלפונית. זה תהליך של בדיקה מקצועית, שרצוי שייעשה לפני ההתקשרות עם ספק התקשורת.

מרכזיה פיזית צריך לרכוש (במחיר מלא, או בשיטות ליסינג והשכרה שונות), לשלם על רישיונות, לבטח, לתחזק (לבד או באמצעות אינטגרטור) ולתפעל. כל מודול של שירות נוסף או חדש, עולה עוד כסף ורישיונות. בקצרה: זו החלופה היקרה יותר מבין כל החלופות הקיימות.

זו שאלה מאוד חשובה, שהתשובה עליה תלויה בניתוח הצרכים הקיימים והעתידיים בעסק. כ"כ, היא תלויה ברמת התקשורת החיצונית של העסק (מול לקוחות וכל שרשרת הערך של העסק: ספקים, שותפים וכיו"ב) ותלויה בהרגלי העבודה והשימוש בתקשורת של המנהלים והעובדים בעסק, לרבות השימוש במכשירי ניידים דוגמת סמארטפונים וטאבלטים.
באופן כללי ולא פרטני, ניתן להשיב, שלרוב העסקים בישראל כבר אין צורך במרכזיה פיזית השוכנת פיזית בעסק.

שאלות בנושא ספקי תקשורת ומחשוב לעסקים

בישראל מדובר בשוק מאוד תחרותי – מקצועי לכל דבר, שרצוי שייעשה ע"י מומחים לתחום הזה. אם לבעל העסק אין ידע בתחומי התקשורת הטלפונית, קל יהיה "לעבוד עליו". לדוגמה: כל הספקים מדווחים, שיש להם חיבורי SIP, אבל לא כל החיבורים הללו זהים, לא מבחינת אמינות, שרידות ותמיכה וגם לא מבחינת התמחור.

כיום, רק חלק מהספקים מספקים ללקוחות הסכם SLA, ויש הבדלים משמעותיים בין ההסכמים הללו. יש להתעקש על הנקודה הזו, כי היא קריטית עבור כל בעל עסק. נפילה מרכזיה ונפילת שירותי התקשורת היא נזק ברור לבעל העסק ולכן התחייבות בדמות הסכם SLA היא חיונית לעסק, שרוצה להגן על עצמו ושירותיו.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת שירותי תקשורת מתקדמים מהסוג של פתרונות תקשורת ומחשוב ענן, ומומלץ לבצע תיחור, בגלל התחרות הקיימת בשוק הזה.

יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה ,(SLA) בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

שאלות בנושא מחשוב ענן

בבחירת ספק שירותי תקשורת וטלפונית IP בענן לעסק, יש להשקיע מחשבה ולקבל החלטות רק לאחר הבנת הצרכים של בעל העסק. יש לקבל החלטה מוקדמת אם מעוניינים במערכת המופעלת בענן (התצורה המומלצת כיום), או בתצורה אחרת המתאימה לצרכי העסק, מנהליו ועובדיו.

בגלל שמערכת המחשוב והטלפוניה של ההווה והעתיד היא בענן, ניתן להתנסות בה בחיבור מהיר ללא עלות ובלי התחייבות, כדי לקבל את ההחלטה על סמך התנסות מעשית במערכת. למי שהתנסה בשירותי ענן, מומלץ להתנסות בשירותי ענן היברידיים, או בגישה החדשה המכונה בש

שירותי ענן מתחלקים בגדול ל-3 סוגים:

  1. ענן מקומי (או ענן פרטי). מופעל על מערכת השרתים המקומית של העסק.
  2. ענק ציבורי, מסופק ע"י ספקי ענן ציבוריים. תת סעיף בתחום הזה הוא ענן ציבורי לאחסון מידע (שמחליף מערכות אחסון מידע מקומיות).
  3. ענן היברידי, שילוב של ענן מקומי – פרטי עם ענן ציבורי. זאת, כדי לקבל את הטוב שבכל שירותי הענן.

בעתיד, הגישה שתשלוט ותוביל את השוק העסקי היא ענן היברידי. אולם, כיום, לעסקים ברמת ה-SMB וה-SME, כמעט כולם בוחרים בפתרון של ענן ציבורי. בישראל יש מתחרים רבים בתחום זה (של ענן ציבורי).

בתחום שירותי הענן הציבוריים יש בעולם 3 מתחרים בולטים, שפונים גם לעסקים ברמת ה-SMB וה-SME, ומציעים לעסקים ענן ציבורי (מלא, במגוון תצורות) או ענן היברידי (שילוב של ענן פרטי עם ענן ציבורי). השירותים, שספקי הענן הציבוריים מספקים, כוללים מגוון רחב של אפשרויות, והעיקריים שבהם כיום הם: PaaS (פלטפורמה כשירות) ו-IaaS (תשתית כשירות). שיטת התשלום זהה כמעט בכולם: SaaS (תוכנה כשירות, דהיינו: תשלום חודשי רק לפי היקף הצריכה של השירות) ובחלקם על פי כמות המשתמשים, או לפי כמות הפורטים. 

שאלות בנושא תשתיות תקשורת ומחשוב

רכישת פתרון פס רחב – LAN בסיבים, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק. לכל עסק יש צרכים אחרים והיקף שונה של מכשירים, שמעוניינים לחבר אותם לרשת האינטרנט. גם הצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים בכלל לצרכים של רשת מרכולים, חברת הייטק, סוכני ביטוח, או של משרד רואי חשבון.

לכן, לכל בעל עסק מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת תשתיות בסיבים אופטיים, ומומלץ לבצע תיחור, בגלל התחרות הקיימת בשוק הזה.

עולם התקשורת נע מהר קדימה, והלקוחות העסקיים עוברים לרשת תקשורת אחודה, שמעבירה עליה גם Data וגם טלפוניה ומשמשת בסיס לשירותי ענן מכל סוג.

לכן, מומלץ קודם להחלטה על בחירת ספק רשת מקומית (קווית או אלחוטית) עבור העסק, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. יש לבדוק אם הפתרון שנבחר תומך בשדרוג לשירותי ענן, כדי לקבל את מירב היתרונות של שירותים בענן.

מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת מוצרי תקשורת מתקדמים מהסוג של רשת אלחוטית בתקן Wave 2, או גלים מילימטריים בתחום ה-70 גיגהרץ (הפתרון של Siklu או מי ממתחרותיה). יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אח

רכישת מערכת לניהול תשתיות התקשורת והטלפוניה בענן לעסק, כמו כל רכישה בעסק, צריכה להיעשות רק לאחר בחינת צרכי המשתמשים בעסק. הצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים בכלל לצרכים של רשת מרכולים, חברת הייטק, סוכני ביטוח, או של משרד רואי חשבון.

לכן, לכל בעל עסק מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת מערכת לניהול תשתיות התקשורת והטלפוניה בענן, ומומלץ לבצע תיחור, בגלל התחרות הקיימת בשוק הזה. מומלץ, שהמערכת הזו תהיה במסגרת שירותי ענן הכוללים של אותו ספק שירות.

1.7/5 - (437 votes)
.npf{display: none !important}
חיוג מהירוואטסאפ